Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:47:13 GMT

ورزشکاران طارم با چالش کمبود مربی مواجه‌اند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۴۴۳۸

ورزشکاران طارم با چالش کمبود مربی مواجه‌اند

ایسنا/زنجان رئیس اداره ورزش و جوانان طارم گفت: نبود مربی برای برخی از رشته‌های ورزشیُ از مشکلات حوزه ورزش در این شهرستان است.

جواد صفری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت ورزش در طارم، اظهار کرد: ورزشکاران طارمی در رشته‌های ورزشی که مربی تخصصی آن در این شهرستان حضور دارد، نه تنها در استان، بلکه در سطح کشور درخشش خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر برای برخی از رشته‌های ورزشی، به ویژه رشته‌های رزمی مانند تکواندو برای آقایان مربی در طارم برای آموزش آن رشته به علاقه‌مندان حضور ندارد و نبود مربی برای برخی از رشته‌های ورزشی، از مشکلات ورزشی این شهرستان است.

این مسئول با بیان اینکه علاوه بر نبود مربی، نداشتن مکان‌های ورزشی کافی و مناسب نیز از دیگر مشکلات این شهرستان است، تصریح کرد: با وجود این مشکلات و کمبودها، ورزشکاران طارمی فعالیت خوبی در این عرصه داشته و همواره شاهد مشارکت خوب و استقبال مردم منطقه از طرح‌های ورزشی هستیم.

صفری با بیان اینکه برای فعال کردن برخی رشته‌های ورزشی در این شهرستان، مشکل جمعیت وجود دارد که با حل مشکل مربی و مکان‌های ورزشی، این مشکل قابل حل است، ادامه داد: برای فوتبال نیز زمین مناسبی در طارم وجود نداشته و چمن طبیعی و مصنوعی این شهرستان نیز عمر مفید خود را گذرانده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با زمین فوتبال در طارم مشکل زمین نداریم، به همین خاطر می‌توانیم با تامین اعتبار نسبت به احداث زمین جدید یا احیا و بازسازی زمین‌های قدیمی اقدام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش طارم استانی ورزشی رشته های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است

فرماندار تیران و کرون گفت: جامعه ورزشی و ورزشکاران نیازمند الگوی منش و سیره پهلوانی و قهرمانی است تا اخلاق و مهرورزی توسعه یافته و در کشور گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا عصر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در دیدار با خانواده دو تن از شهدای ورزشکار تیران و کرون اظهار کرد: الگوسازی اخلاقی و فرهنگی برای همه اقشار نیاز بوده تا چهره‌های متعهد، با اخلاق و متخصص به جامعه معرفی شود.

وی افزود: ورزشکاران و جامعه ورزشی با الگوگیری از شهدای ورزشکار و پهلوانان به نام مثل پهلوان تختی تبدیل به چهره‌های ماندگار خواهند شد و منش پهلوانی و قهرمانی در کشور نهادینه خواهد شد.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به چهره اخلاقی ورزشکاران و تأثیر آن در جامعه، تصریح کرد: رفتار ورزشکاران بر جامعه مؤثر بوده و می‌تواند مروج رفتارهای همدلانه و مهرورزی باشد.

محمدی‌کیا ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها و مراکز ورزشی و همچنین نوع رفتار مربیان و فرهیختگان این عرصه بر تربیت قهرمان و پهلوان با اخلاق تأثیر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه از اقشار مختلف، شهید در دوران دفاع مقدس داریم، خاطرنشان کرد: در عرصه حاضر نیز مجاهدت گروه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی را برای خدمت به جامعه و ایستادگی در برابر دشمنان را شاهد هستیم.

فعالیت چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در تیران و کرون

جواد بهارلویی رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون اظهار کرد: چهار هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان فعالیت ورزشی دارند که بخش عمده آن نوجوان و جوان هستند.

وی ادامه داد: الگوسازی رفتاری امکان پیشرفت در زندگی آنان را فراهم کرده و در تربیت ورزشکار با اخلاق نقش مهمی دارد که این موضوع همواره به هیئت‌های ورزشی توصیه می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون با اشاره به فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی هیئت‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی برای ورزشکاران توسط مربیان و متولیان هیئت‌های ورزشی اجرا شده و همین موضوع بر ترویج منش قهرمانی و پهلوانی تأثیر می‌گذارد.

به گزارش ایمنا، فرماندار تیران و کرون همراه با امام جمعه، فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه، جمعی از مسئولان شهرستان و ورزشکاران با خانواده شهید ذاکری و شهید دادخواه از جمله شهدای ورزشکار دیدار کردند و خانواده آنان نیز از خصوصیات اخلاقی شهدای خود برای مسئولان خاطره‌گویی کردند.

کد خبر 746741

دیگر خبرها

  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد