Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

فیلم پیوست مربوط به سخنرانی دیوید آتنبرو در کنفرانس تغییرات اقلیمی گلاسگو که به یکی از تاثیرگذار ترین سخنرانی ها در این کنفرانس تبدیل شد.

به گزارش تین نیوز،  دیوید آتنبرو 95 ساله، مستند ساز و تاریخ طبیعی دان مشهور بریتانیایی است. او برنامه‌ های مستند زیادی را به همانند در طول زندگی کاری خود ساخته که از مشهورترین آنان در ایران، زندگی و سیاره زمین است که در تلویزیون ایران و با صدای داود نماینده پخش شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دارای لیسانس جانورشناسی و دانش‌ آموختهٔ مدرسهٔ اقتصاد و علوم سیاسی لندن است و به خاطر ساخت فیلم‌ های خود در بی‌ بی‌ سی جایزه‌ ها و لقب‌ های متعددی، از جمله نشان شوالیه از ملکه انگلستان را دریافت کرده و او عضوی از انجمن سلطنتی جغرافیای بریتانیا است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین تلویزیون لندن بریتانیا محیط زیست تغییرات اقلیمی آلودگی محیط زیست دیوید آتنبرو حفظ محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم

خانم دکتر مریم بحرینی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت دانش بنیان تک‌­نوران (تولیدکننده محصولات دقیق و ارائه دهنده خدمات در حوزه میکروسکوپی و طیف سنجی کاربردی) محسوب می‌شود و به عنوان پژوهشگر برتر و چهره شاخص علمی کشوری در سومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان معرفی شده است.

از او بیشتر از ۲۰ مقاله خارجی و ۵۰ مقاله در همایش‌های داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.

از جمله سوابق اجرایی ایشان، بنیان گذاری آزمایشگاه طیف سنجی مواد نورا، مشاور فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در سال ۱۴۰۰ و موسس و رئیس هیات مدیره شرکت آذران پلاسما است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • اشک‌های نماینده مالت و رئیس شورای امنیت از سخنان نماینده فلسطین درباره رنج‌های غزه + فیلم