Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، فرزاد رحمانی رئیس اورژانس آذربایجان شرقی صبح امروز چهارشنبه (۱۰ آذر) درباره جزئیات این خبر گفت: ساعت ۶ صبح امروز، ۲ تن از کارشناسان اورژانس تبریز در لحظات پایانی شیفت کاری و بعد از ۲۴ ساعت بی‌خوابی، استراحت نکردن و خدمت بی‌منت به مردم عزیز شهرمان در یکی از محلات تبریز در حال انتقال بیمار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این کارشناسان زحمتکش اورژانس که نگران حال بیمار بوده و در تلاش بودند تا سریع‌تر بیمار را به بیمارستان برسانند، با ضرب و شتم و فحاشی روبه‌رو شدند.

رحمانی ادامه داد: در این راستا شهروندی به خاطر این‌که صدای دنده عقب آمبولانس باعث بیدار شدنش از خواب شده است، فرشتگان نجات را به باد کتک و ضرب و شتم قرار داد.

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی بیان کرد: علی‌رغم مصدومیت کارشناسان اورژانس و تحمل رفتار ناشایست، با فداکاری بیمار را به بیمارستان امام سجاد (ع) انتقال دادند.

او گفت: امور حقوقی مرکز اورژانس استان از طریق مراجع قضایی و انتظامی تا حصول نتیجه و مجازات این شهروند پیگیری خواهد کرد.

رحمانی در خاتمه تاکید کرد: کارشناسان اورژانس با تلاش شبانه‌روزی خود در پی نجات جان شهروندان و هم‌استانی‌های عزیزمان هستند و بی‌احترامی و رفتار ناشایست با این فرشتگان نجات موجب آزردگی خاطر کارشناسان زحمتکش جامعه اورژانس می‌شود.

کد خبر 640545 برچسب‌ها استان آذربایجان شرقی اورژانس حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی اورژانس حوادث ایران کارشناسان اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز