Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی راست رو از هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب جایزه دوم جشنواره بین المللی توریسم کارتون ترکیه 2021 شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ شریف اسلامی رئیس حوزه هنری گفت: اختتامیه ۱۲مین جشنواره بین المللی توریسم کارتون در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در‌ این دوره از جشنواره بین المللی توریسم کارتون ترکیه ۱۳۲۴ اثر از ۷۰۴ کارتونیست ۶۴ کشور دنیا، شرکت کرده بودند.

اسلامی تصریح کرد: علی راست رو از هنرمندان حوزه هنری کهگیویه وبویراحمد که توانست جایزه دوم جشنواره بین المللی توریسم کارتون ترکیه 2021 کسب نماید.

رئیس حوزه هنری خاطر نشان کرد: علی راسترو متولد ۱۳۷۷ یاسوج ، دارای مدرک کارشناسی رشته نقاشی جوان‌ترین هنرمند کارتونیست در سطح جهانی است و تاکنون موفقیت‌های ارزنده‌ای در مسابقه‌ها و جشنواره‌های مختلف ملی و بین المللی کسب کرده است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جشنواره بین المللی ترکیه کارشناسی نقاشی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش بنیان کردن، راه‌حل حذف نگاه‌های سطحی از دیپلماسی فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، محمدعلی ربانی، برگزیده نخستین دوره جایزه ملی پژوهش‌های برتر روابط فرهنگی بین‌المللی گفت: ناپیوستگی بین تجربیات میدانی و حوزه مطالعات نظری در عرصه دیپلماسی فرهنگی چالش و مانع مهمی است که می‌بایستی برای حل آن چاره‌ای اندیشیده شود.

دیپلماسی فرهنگی علاوه بر اینکه محور و خط مقدم جنگ نرم محسوب می‌شود این توانایی و قابلیت را دارد تا از طریق تصویرسازی‌های مثبت، ایجاد شناخت و اعتماد سازی در میان دیگر ملت‌ها زمینه را برای جلب مشارکت و همراهی آنان در توسعه اقتصادی و حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی فراهم آورد و راه را برای پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی و تمدنی نیز هموارتر سازد.

نخستین جایزه ملی پژوهش‌های برتر روابط فرهنگی بین‌المللی به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دبیری رضا ملکی، اسفندماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • دانش بنیان کردن، راه‌حل حذف نگاه‌های سطحی از دیپلماسی فرهنگی