Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد خدرویسی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان پایه اول از ابتدای مهر و دیگر مقاطع تحصیلی نیز از ابتدای آذر تاکنون با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت گروه بندی در کلاس درس حضور دارند.

وی اظهار داشت: حضور دانش آموزان در مدارس به صورت ۲ تا سه روز در هفته و ساعات کلاس نیز کوتاه شده تا مشکلی برای سلامت دانش آموزان پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره آموزش و پرورش قصرشیرین گفت: همچنین یک روز نیز به صورت ۲ ساعت در هفته برای دانش آموزانی که به هر دلیل در کلاس های درس حضوری شرکت نکرده اند به منظور رفع اشکال اختصاص خواهد یافت.

خدرویسی ادامه داد: استقبال دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از کلاس‌های درس حضوری بالای ۹۰ درصد و مناسب است.

وی یادآور شد: مدارس روستایی از ابتدای مهر ماه با توجه به تعداد دانش آموزان و فضای مناسب کلاس ها به صورت حضوری است و دانش آموزان در روستاها از آموزش های حضوری برخوردار هستند.

او اضافه کرد: حضور دانش آموزان در کلاس های درس اجباری نیست بلکه به صورت اختیاری است و در صورتی که والدین نگرانی از حضور فرزندانشان در مدارس دارند می‌توانند همچنان از فضای مجازی و بستر شبکه شاد برای آموزش فرزندان خود استفاده کنند.

خدرویسی افزود: رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک نیز در بین دانش آموزان به خوبی رعایت می‌شود و چنانچه دانش آموزی نتواند در کلاس های حضوری شرکت کند می تواند از فضای مجازی و فضای شاد استفاده کند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان هنرستان نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کلاس درس عملی حاضر می‌شوند و استقبال دانش آموزان از این کلاس‌ها بسیار خوب است.

چهار هزار و ۱۲۷ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۵۲ مدرسه شهری، روستایی و عشایری قصرشیرین در سال جاری به تحصیل مشغول هستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا قصرشیرین فضای مجازی شبکه شاد دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا قصرشیرین مدارس ویروس کرونا قصرشیرین فضای مجازی شبکه شاد دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟