Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: مراکز ترک اعتیاد شهرستان امکان های کافی ندارند و باید نسبت به رفع نواقص آنها اقدام شود.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز چهارشنبه(10 آذر ماه 1400) در نشست بررسی مشکل های کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان، با اعلام اینکه تمام کمپ های نگهداری و درمان اعتیاد شهرستان دارای مجوز از سازمان بهزیستی هستند، اظهار کرد: این مراکز امکان های کافی ندارند و باید نسبت به رفع نواقص آنها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بیشترین حجم درمان معتادان در کمپ‌های ترک اعتیاد صورت می‌گیرد، گفت: نظارت های سازمان بهزیستی هم باید به صورت مداوم باشد.

سرپرست فرمانداری شادگان بر برگزاری نشست های مختلف در مدارس، دانشگاه ها، اداره ها و بین مردم به منظور آگاه سازی از خطر اعتیاد و عواقب ناشی از آن تاکید کرد و افزود: حمایت مادی و معنوی از معتادان در ترک و همچنین بهبود یافتگان از سوی خانواده ها و یکایک افراد جامعه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

صبری پور در پایان به مسوولان کمپ‌های ترک اعتیاد قول همکاری و پیگیری مشکل  آن‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف را داد و از مسوولانی که با این مراکز در ارتباط هستند و به نوعی می‌توانند کمک‌ کار آن‌ها باشند خواستار همکاری هر چه بیشتر شد./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ترک اعتیاد اعتیاد بهزیستی بهزیستی اعتیاد مادی و معنوی خانواده جامعه بهزیستی ترک اعتیاد کمپ فرمانداری شادگان برنا خوزستان کمپ های ترک اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز انتقال خون اردکان باید تجهیز شود

مصطفی پوردهقان نماینده منتخب مردم اردکان در دیدار مدیرکل انتقال خون استان یزد با اشاره به موقعیت جفرافیایی شهرستان اردکان و اهمیت آن در حوزۀ پدافندی، بر لزوم تکمیل زیرساخت‌ها و توسعۀ شبکۀ خون‌رسانی در شهرستان تأکید کرد.

او افزود: اردکان می‌تواند به مرکز تهیه و توزیع فرآورده‌های خونی تبدیل شود و آمادگی داریم تا با حمایت‌های قانونی لازم، ایجاد این مراکز را که عموماً در درمان بیماری‌هایی نظیر هموفیلی و تالاسمی کاربرد دارند؛ آغاز نماییم.

در ابتدای این نشست، دکتر سید محمد آقایی میبدی به ارائۀ گزارشی از اقدامات انتقال خون استان و وضعیت موجود در این حوزه پرداخت.

خون اهدایی به سه فرآورده پلاسما، پلاکت و گلبول قرمز تبدیل می‌شود و یک واحد خونی می‌تواند پاسخگوی نیاز به سه بیمار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • یک محکوم به قصاص در شادگان از چوبه‌دار رهایی یافت
  • تعطیل شدن یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان رشت
  • رهایی یک محکوم به قصاص در شادگان پس از ۱۰ سال
  • مرکز انتقال خون اردکان باید تجهیز شود
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان