Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا که سه‌شنبه شب به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و با حضور روسای مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه تشکیل شد، تاکید بر این موضوع شد که منابع حاصل از مولد سازی به صورت اهرمی به امر تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی تمام استان ها و بخشی از آن نیز در اختیار دستگاه‌های اجرایی واگذار کننده دارایی های مازاد قرارگیرد و صرف سرمایه گذاری در حوزه های تحت پوشش همان دستگاه ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، برنامه مولد سازی با هدف افزایش بهره وری دارایی های دولت و تامین بخشی از بودجه مورد نیاز کشور در دستور کار قرار گرفت و روسا و مقامات سه قوه دیدگاه ها و نظرات خود را برای اجرای هرچه بهتر و سریع تر این برنامه مطرح کردند.

همچنین مقرر شد وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهادهای تکمیلی را برای تامین منابع مالی لازم در جهت تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی از طریق مولدسازی دارایی های دولت، جمع بندی و برای تصویب نهایی به شورای عالی ارائه کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش خصوصی سران قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی

تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی کذب است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

برخی منابع مدعی شده بودند که شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پی اخبار و شایعاتی که از اصفهان به گوش می‌رسد جلسه اضطراری تشکیل داده است.

صبح امروزبرخی منابع محلی از شنیده‌شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر دادند.

برخی منابع از جمله الجزیره از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران بودند، اما گزارش‌های بعدی این موضوع را تکذیب می‌کند.

برخی منابع آگاه به تسنیم گفتند که برخلاف شایعات و ادعا‌های رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.

این منابع تاکید کردند: پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده، اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی ریزپرنده‌ها بوده است.

همچنین منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان نیز در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • تکذیب تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی
  • تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است
  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی