Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از پایان نشست مشترک هیئت دولت و نمایندگان مجلس در جمع خانواده بیماران SMA که از روز یکشنبه مقابل مجلس تجمع کرده اند، به صورت سرزده حضور یافت.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور، هنگام خروج از ساختمان مجلس، با مشاهده خانواده هایی که به همراه فرزندان بیمار خود کنار خیابان تجمع کرده بودند، از ماشین پیاده شده و با حضور در جمع ایشان با این خانواده ها گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار والدین بیماران SMA با هیجان و خوشحالی خود را به رئیس جمهور رسانده و درخواست ها و مطالبات شان در زمینه تامین دارو و مشکلات درمانی فرزندانشان را مطرح کردند.

رئیسی ضمن ابراز همدردی با این خانواده ها، اطمینان داد که دولت برای برطرف کردن مشکلات دارو و درمان کشور بویژه بیماران خاص مانند بیماران SMA تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.

پس از سخنان کوتاه رئیس جمهور، تجمع کنندگان با تکبیر و صلوات خوشحالی خود را از حضور و دستور رئیس جمهور اعلام کردند.

اس ام ای یک بیماری ژنتیکی پیش رونده در نوزادان می‌باشد که با گذشت زمان شدت این بیماری عصبی عضلانی افزایش می‌یابد و برای جلوگیری از تشدید آن، بیماران مبتلا حتما باید تحت درمان بوده و دارو مصرف کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی هیئت دولت مجلس شورای اسلامی بیماری ژنتیکی اس ام ای خانه ملت دارو صراط رئیس جمهور بیماران SMA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه

محمدی مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه گفت: در گام بعدی باید مجوز سازمان غذا و دارو کشور اخذ شود و تا زمانی که چنین مجوزی را نداشته باشیم، هیچ شرکتی نمی‌تواند به داروخانه هلال احمر دارو بدهد.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیز باید پیگیری‌هایی برای اخذ مجوز سازمان غذا و دارو کشور انجام دهد، اما متاسفانه گویا تمایلی به پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر ندارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یادآور شد: اگر دانشگاه علوم پزشکی بخواهد و با جدیت پیگیری کند، این مجوز از سوی سازمان غذا و دارو اخذ می‌شود.

محمدی با بیان اینکه کرمانشاه همچنان تنها مرکز استانی در کشور است که داروخانه هلال احمر ندارد، افزود: در حال حاضر ۳۸ داروخانه هلال احمر در کشور فعالیت دارند و برخی استان‌ها حتی چند داروخانه دارند.

وی احداث داروخانه هلال احمر را حق مردم کرمانشاه دانست و این امر را برای تامین دارو‌های تک نسخه‌ای و کمیاب خصوصا برای بیماران خاص و صعب‌العلاج از جمله بیماران سرطانی بسیار مهم دانست و اظهار کرد: همین حالا نیز هلال احمر برای دارو بیماران نیازمند کمک‌هایی ارائه می‌دهد و چه بهتر است که این کمک‌ها از طریق داروخانه هلال احمر ساماندهی شود تا بتوان برخی دارو‌های بیماران نیازمند را رایگان در اختیار آنها قرار داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • فیلم/ حضور رئیس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم | شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است