Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ مسلم احمدی فرمانده انتظامی بروجن گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های طبیعی، ماموران فرماندهی انتظامی پاسگاه دوراهان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مظنون شدند.

بیشتر بخوانید

کشف تخلف یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون ریالی در حوزه آرد

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی با رعایت نکات ایمنی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۵۰۰ کیلو چوب جنگلی قاچاق کشف، خودرو را توقیف و راننده را پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان محصولات جنگلی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی چوب جنگلی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی استهبان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در روستای ماهفرخان بخش رونیز استهبان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
حسین اکبرپور افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و با همکاری اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین خواران خارج کردند.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استهبان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.
شهرستان استهبان در شرق فارس و در فاصله ۱۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی