Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:41:58 GMT

هفدهمین ایستگاه خط ۷ مترو تهران بزودی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۵۰۱۷

هفدهمین ایستگاه خط ۷ مترو تهران بزودی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به همراه علی امام مدیر عامل شرکت مترو از ایستگاه در شرف تکمیل توحید در خط ۷ مترو بازدید کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این ایستگاه قرار گرفتند.

ایستگاه توحید در تقاطع خطوط ۴ و ۷ مترو تهران قرار داشته و به عنوان هفدهمین ایستگاه خط ۷ تا پایان آذرماه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمق این ایستگاه از سطح زمین ۴۶ متر بوده و به دلیل واقع شدن در مرز چهار منطقه ۲، ۶، ۱۰و ۱۲ یکی از ایستگاه‌های مهم و پر مسافر شبکه خطوط مترو تهران محسوب خواهد شد.

طبق گزارش ارائه شده از سوی مجری خط ۷ متروی تهران در این بازدید، در صورت تأمین به موقع منابع مالی، امکان بهره‌برداری از دو ایستگاه دیگر به نام‌های ایستگاه بوستان گفتگو و ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور تا پایان سال جاری وجود دارد.

ضمناً طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سه ورودی جدید نیز در خط ۷ در حال تکمیل است و طی ماه‌های پیش‌رو در سال جاری به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

کد خبر 5365261 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت مترو تهران شهرداری تهران مجتبی شفیعی مترو شهرداری تهران شورای شهر تهران قاسم سلیمانی آلودگی هوا مواد مخدر وزارت آموزش و پرورش بنیاد شهید و امور ایثارگران قوه قضاییه شرکت کنترل کیفیت هوای تهران مهدی چمران یوسف نوری وضعیت معابر علیرضا زاکانی گردشگری ۷ مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد

با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفر‌های استانی دولت مردمی به استان سمنان به همراه برخی از اعضای هیات دولت، واحد سه و چهار گازی نیروگاه سمنان از جمله مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح شد.

۲ واحد گازی ۱۸۳ مگاواتی به ظرفیت مجموع ۳۶۶ مگاوات در راستای مفاد ماده چهار قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق مبنی بر احداث ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه خود تامین، احداث پست ۶۳ تاریخانه دامغان با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر، احداث پست سیار عباس آباد به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، احداث خط میامی- عباس آباد به طول ۶۵ کیلومتر، افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی به میزان ۲۰۰ مگاولت آمپر از دیگر طرح‌هایی صنعت برق استان سمنان است که امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

همچنین در همین راستا و با دستور رئیس‌جمهور، نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۶ هزار و ۲۴۰ کیلووات در شهرک صنعتی سمنان افتتاح شد.

در حوزه صنعت آب نیز، طرح آبرسانی به گرمسار از ابتدای استان سمنان تا تصفیه‌خانه گرمسار افتتاح شد.

اجرای ۲۳ کیلومتر لوله فولادی به قطر ۸۰۰ میلی‌متر با ظرفیت ۶۳۰ لیتر بر ثانیه برای تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب آشامیدنی و صنعت شهرستان‌های گرمسار آرادان و شهر ایوانکی از ویژگی‌های این طرح است.

احداث ایستگاه پمپاژ به شهر جدید ایوانکی با ایجاد سه کیلومتر خط انتقال و احداث مخزن پمپاژ؛ احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی روستای ایج؛ تامین آب آشامیدنی روستای ارمیان با احداث خط انتقال آب به طول ۱۸ کیلومتر و احداث مخزن هزار متر مکعبی راه‌بند مهدیشهر از دیگر طرح‌های صنعت آب و فاضلاب در استان سمنان است که با حضور رئیس‌جمهور و وزیر نیرو افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین