Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ نزسا از ساخت ۱۶۵۰ مسجد در مناطق محروم از سال ۹۴ تا کنون توسط این نیرو خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم اولین همایش سراسری نماز نیروی زمینی سپاه صبح امروز در ستاد این نیرو برگزار شد.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه د این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: سپاه یک نهاد انقلابی است و هر نهاد انقلابی نیازمند شور و نشاط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایمان و توکل به خداوند رکن اساسی قدرت نیروهای مسلح و به ویژه سپاه است و در این حوزه نماز جایگاه ویژه ای دارد. امروز در یگان های  نیروی زمینی سپاه نماز به بهترین شکل ممکن اجرا می شود و این اتفاق بسیار مبارکی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: طی چهار سال اخیر اعتبارات اختصاص یافته برای امر نماز در نیروی زمینی افزایش یافته است. در حوزه تجهیز نمازخانه های سطح نیرو هم اقدامات بسبار خوبی انجام شده است.

سردار پورجمشیدیان عنوان کرد: یکی از اقدامات محوری ما در حوزه محرومیت زدایی هم ساخت مساجد و نمازخانه‌ها در مناطق محروم  است که از سال 94 تا کنون 1650 مسجد توسط نیروی زمینی سپاه ساخته و یا تعمیر شده است که هزینه آن حدود 800 میلیارد شده است.

بر اساس این گزارش، در این همایش همچنین از رده ها و فرماندهان برتر نیروی زمینی سپاه تقدیر شد.
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه سپاه پاسداران نیروی زمینی سپاه سپاه پاسداران نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز (چهارشنبه، 5 اردیبهشت) در نشست خبری با موضوع تشریح و اعلام روز شمار و برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: بابت بیان جنایت های رژیم صهیونیستی از زمان طوفان الاقصی تاکنون و اطلاع رسانی دقیق در مورد عملیات وعده صادق و بیان جزئیات آن به مردم ایران از تمامی رسانه ها سپاسگزارم.وی افزود: بعد از تنبیه رژیم جعلی صهیونیستی شاهد وحدت یکپارچه در ایران اسلامی و در تمامی منطقه و محور مقاومت هستیم.معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، بیان کرد: ما هفته ارزشمند عقیدتی سیاسی و معلم را به مناسبت شهادت استاد شهید مطهری در پیش رو داریم، شخصیتی بی نظیری که آثار او توسط حضرت امام(ره) مورد تایید قرار گرفت و در راستای تلفیق اندیشه، حوزه و دانشگاه تلاش کرد و یکی از دلایلی که دشمنان ایشان را به شهادت رساندند ترویج تفکر عاشورا و امام عظیم الشان بود.سردار معروفی ادامه داد: شخصیتی که در جریان جبهه های انقلاب اسلامی و در بعد اندیشه، بسیار نمایان بود و یکی از دلایلی که دشمنان این شخصیت بی نظیر را مورد هجمه قرار دادند به واسطه همین تفکر عملی و غنی بود که برگرفته از تفکر اهل بیت عصمت و طهارت است.وی عنوان کرد: ما نقش ماندگار شهید مطهری را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم و نسل های آینده اثر گفتمان و بیان های این شخصیت را قطعا در جریان زندگی خود خواهند دید.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به برنامه های این سازمان در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: بسیج برنامه های متنوع و با رویکرد جدیدی برای امسال پیش بینی کرده است این برنامه ها برای توده های بسیجی و تمامی جامعه اسلامی پیش بینی شده است.سردار معروفی با بیان اینکه بسیج به عنوان تکیه گاه بزرگ ملت ایران است و امسال با این رویکرد به اجرای برنامه می پردازیم، گفت: امسال از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم پیش بینی شده است و شعار این هفته نیز «بسیج، تعالی معرفتی و نشاط معنوی» نام گذاری شده است.وی خاطرنشان کرد: برنامه ها به صورت هماهنگ و تا پایین‌ترین رده‌های بسیج با رویکرد فرمان اعتلای فرمانده کل قوا در حوزه بسیج و جهاد تبیین و خدمت اجرا می شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج تصریح کرد: تمرکز برنامه‌ها در سال 1403 روی گفتمان شهید مطهری خواهد بود و در این راستا برای همه روزهای هفته عقیدتی برنامه‌های خاصی پیش بینی کرده ایم.سردار معروفی به تشریح برخی از برنامه ها پرداخت و گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها پیرامون حجاب و کرامت زنان در دانشگاه‌ها و در رده‌های بسیج خواهران پیش بینی شده است. علاوه بر این تبیین آثار و خدمات شهید مطهری و تجلیل از پژوهشگران برتر در این حوزه، تجلیل مقام معلم و بزرگداشت شهدای معلم از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.وی عنوان کرد: برگزاری مراسمات بزرگداشت در محل شهادت، محل زادگاه و همچنین در تمامی رده‌های مقاومت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی را از دیگر برنامه های هفته عقیدتی دانست و اظهار کرد: این شهید بزرگوار از سال 43 آن را فریاد زدند نیز از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در بسیج است.

سردار معروفی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای شهید مطهری تولید قدرت نرم بدون نگاه سیاسی و قومی و مذهبی است، تصریح کرد: امروز دشمن اراده ملت ما را مورد هجمه جدید قرار داده و تغییر افکار را در دستور کار دارد که اندیشه‌های شهید مطهری می‌تواند در این حوزه بسیار راهگشا بوده و در مقابل اقدامات دشمن ایستادگی کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در پایان تأکید کرد: اصحاب رسانه می‌توانند بیشترین کمک را به ترویج اندیشه‌های شهید مطهری کنند زیرا جهت دهی به افکار عمومی یکی از رسالت های اصلی رسانه‌ها است که در کنار آن تلاش برای ایجاد وحدت که نتیجه اش تولید امنیت و قدرت است، موجب حل مشکلات کشور می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا