Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در جهت رفع مشکلات عدیده مردم باید کارساز و اثرگذار باشد و مصوباتی که از این بیرون می رود در خدمت نظام، آرمان شهدا و آرمان امامین انقلاب باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از دفتر اطلاع‌رسانی نماینده مردم اردبیل در مجلس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به اینکه امروز سالروز شهادت مظلومانه و غریبانه مدرس مجلس است، اظهار داشت:‌ مجلس در راستای رفع و رجوع مشکلات عدیده مردم باید کارساز و اثرگذار باشد و مصوباتی که از این مجلس به صورت طرح یا لایحه بیرون می رود در خدمت نظام، آرمان شهدا و آرمان امامین انقلاب باید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه جلسه امروز دولت با مجلس جلسه پرباری بود، گفت: این امر قابل تحسین و ستودنی است و ان شاءالله این جلسات ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: بعد از گذشت 42 سال از انقلاب الان قوای سه گانه برای خدمت رسانی به مردمی که جان و جوان و شهید دادند همگام هستند و آماده خدمت رسانی به مردمی هستند که انصافا در روزهای بسیار حساس و بحران انقلاب به ندای رهبری لبیک گفتند.

موسوی افزود: مردم ما بیدار و بی مثال در دنیا هستند تا رضایت شهدای که در جهت حفظ این مملکت تقدیم شده را به دست آورند. اینجا مملکتی است که به آن می‌بالیم که رهبری عاقل و فرزانه داریم.

واریز یارانه معیشتی آذر ساعت 24 چهارشنبهقالیباف: مشکل بیکاری امروز مهم تر از بحث معیشت مردم استحضور نوری در وزارت آموزش و پروش پارادایم آموزش سنتی به جدید خواهد بود/بهبود معیشت معلمان با حضور یک وزیر اقتصادی-آموزشی محقق می‌شود

وی با اشاره به آیات قرآن در مورد وحدت تاکید کرد: باید وحدت خود را حفظ کنیم چرا که هر پیروزی داریم از وحدت است و اگر متفرق شویم پیروز نخواهیم شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: امیدوارم کمیسیون اجتماعی مجلس به موضوع مشکلات کارگران جامعه، معیشت و اشتغال آنها و امنیت شغلی توجه ویژه داشته باشد.

موسوی در ادامه خواستار توجه ویژه دولت به مشکلات معیشت مردم و گرانی شد و گفت: کالاهای اساسی به جایی رسیده که دهک‌های پایین جامعه و استان‌های محروم از جمله سیستان و بلوچستان، ایلام و کردستان و اردبیل با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

انتهای پیام/140/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوران بخشامید مهدی‌نژاد و سعید سلیمانپور در بخش شعر و داوود امیریان، رضا ساکی در بخش داستان، امیر اسماعیلی و مهدی واقفی در بخش چندرسانه‌ای، احمد عربانی و مجید خسرو انجم در بخش کاریکاتور و محسن فراهانی، علی‌اکبر قاضی‌زاده در بخش نثر، مجموع آثار رسیده به این جشنواره ملی طنز پهلو را ارزیابی می‌کنند.

به گفته دبیرخانه حشنواره ملی طنز پهلو؛  در این جشنواره به ۱۵ نفر از برگزیدگان در ۵ بخش داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

دبیر خانه حشنواره ملی طنز پهلو پیشتر اعلام کرده بود  متقاضیان تا روز یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را با موضوعات انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگر‌های بی‌سواد، فیک‌نیوز‌ها و…)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بنابر این گزارش، دارندگان رسانه‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و روزنامه‌نگاران، نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و هنرمندان‌ می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره و ثبت مشخصات به نشانی الکترونیکی https://tanz.pressfestival.ir  آثار منتشر شده خود را ارسال کنند.

گفتنی است؛ آیین پایانی هشتمین جشنواره ملی طنز پهلو به همت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان گیلان ۱۱ اردیبهشت ماه در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • اقدام تنبیهی سپاه شرارت اسرائیل را از بین می‌برد
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است