Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@19:36:32 GMT

ادعای عجیب زلاتان: به عقاید مادر لوکاکو توهین کردم

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۵۱۵۶

ادعای عجیب زلاتان: به عقاید مادر لوکاکو توهین کردم

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی، پس از گذشت چند ماه درباره درگیری با روملو لوکاکو در دربی میلان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان از زمان حضور در میلان به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده و گل‌های سرنوشت‌سازی را برای آنها به ثمر رسانده است.

با این حال رفتارهای این بازیکن در برابر رقبا و حاشیه‌های او نیز یکی از بخش‌های جدانشدنی حضورش در جمع روسونری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این موارد درگیری او با روملو لوکاکو در دربی میلان در جام حذفی ایتالیا که باعث شد هردوی این بازیکنان پس از بازی به رفتار غیر ورزشی متهم شوند.

زلاتان به کوریره دلاسرا گفت:« دربی کوپا ایتالیا بود. او اول با رومانیولی و سپس با الکسیس ساله‌ماکرز بحث کرد. من دخالت کردم تا از هم تیمی‌هایم دفاع کنم و لوکاکو به من توهین شخصی کرد. من شوکه شدم. ما زمانی در منچستریونایتد هم‌بازی بودیم. لوکاکو خودبینی زیاد دارد، فکر می‌کند قهرمان و بسیار قوی است. اما من در مالمو بزرگ شدم و وقتی کسی به من توهین کند، او را سر جایش می‌نشانم.»

 

 

او ادامه داد:« وقتی این اتفاق افتاد، من هم به نقطه ضعف او ضربه زدم که اعتقادات مادرش بود. او کنترلش را از دست داد. هرچند من هم پس از آن تردید زیادی پیدا کردم. ما در آن بازی باختیم، من اخراج شدم. سپس مصدوم شدم. اتفاقات بد زیادی برای من رخ داد. آیا فکر می‌کنید توهین من به اعتقادات مادرش باعث این اتفاقات شد؟ از دوستان معتقدم خواستم برایم دعا کنند. امیدوارم خیلی زود او را ببینم. من از کسی متنفر نیستم و این حس نسبت به لوکاکو از همه کمتر است.»

زلاتان همچنین درباره شایعات مربوط به حضورش در ناپولی گفت:« مارادونا اسطوره است. من مستندی درباره او دیدم و تصمیم گرفتم به ناپولی بروم تا مثل دیه‌گو فاتح اسکودتو شوم. از آمریکا خسته بودم. فکر کردم که می‌خواهم از آنجا بروم. با ناپولی توافق کردیم اما آنها به همکاری با آنچلوتی پایان دادند. از رایولا پرسیدم چه تیمی در شرایط بدی است که بتوانم نجاتش دهم؟ او گفت که میلان روز گذشته با پنج گل در برگامو شکست خورد. من تصمیمم را گرفتم و گفتم بیا به میلان برویم، اینجا باشگاهی است که می‌شناسم و شهری است که دوست دارم.»

روملو لوکاکو زلاتان ابراهیموویچ چلسی آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روملو لوکاکو زلاتان ابراهیموویچ چلسی آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان

لوکاکو در مسیر انتقال‌ به لیگ عربستان است.

روملو لوکاکو مهاجم ۳۰ ساله بلژیکی که به صورت قرضی از چلسی در رم به میدان می رود، احتمالا فصل آینده در باشگاهی خارج از اروپا بازی خواهد کرد.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ با توجه به سن لوکاکو و بند ۴۰ میلیون یورویی موجود در قرارداد او با چلسی، رمی ها بعید است قرارداد او را دائمی کنند. لوکاکو در تابستان آماده عزیمت به فوتبال عربستان است. او می خواهد ماجراجویی جدیدی را این بار در خاورمیانه آغاز کند. یک باشگاه عربستانی با پیشنهاد دستمزد سالیانه ۵۰ میلیون یورویی به سراغ لوکاکو آمده و این مهاجم بلژیکی را وسوسه کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تیم 7 نفره رویایی زلاتان ابراهیموویچ؛ خبری از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیست! + عکس
  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • ادعای عجیب کاظم صدیقی درباره دیدار یک روحانی با عیسی و مریم در مشهد!
  • ادعای عجیب کاظم صدیقی درباره ملاقات یک روحانی با عیسی و مریم در مشهد!
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!
  • اسلام مکتبی است که عقاید و سیاستش بهم آمیخته است
  • گل دوم تیلمانس به انگلیس روی سانتر دیدنی روملو لوکاکو (انگلیس 1-2 بلژیک)
  • ادعای عجیب مادورو: ۲ مرد مسلح آماده بودند مرا بکشند
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم