Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا معتقد است پرسپولیس بهتر از استقلال از موقعیت‌ها استفاده می‌کند

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی شد که پرسپولیس تیمی است که بهتر از استقلال از موقعیت‌ها استفاده می‌کند و شاگردان فرهاد مجیدی باید در بازی روز شنبه با تمرکز بالا عمل کنند.

به گزارش طرفداریُ بهتاش فریبا درباره وضعیت استقلال در آستانه دربی و از دست دادن هشت امتیاز در چهار بازی اخیر به تسنیم گفت:

امتیاز از دست دادن برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود خوب نیست، ولی نکته‌ای که ما را امیدوار می‌کند بازی خوبی بود که استقلال در آبادان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم شش موقعیت بالای 90 درصد داشت، ولی متأسفانه مشکل گل نزدن باعث شد تا استقلال برنده از زمین خارج نشود. البته فوتبال در کنار تاکتیک و سیستم، فاکتوری مثل شانس هم دارد که استقلال در این بازی بدشانس بود. این بهترین بازی استقلال در هفت مسابقه امسال بود، ولی استفاده نکردن از ضربات آخر به ضرر این تیم تمام شد.

فریبا با انتقاد از سازمان لیگ و کمیته داوران عنوان کرد:

این درست است که داوران ما قشر زحمت‌کشی هستند و با دستمزد کم داوری می‌کنند، ولی صحبت من با سازمان لیگ و کمیته داوران است. وقتی آقای اکبریان به‌عنوان داور مسابقه انتخاب شد، باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام کرد که خواهان تغییر داور مسابقه است، چون نسبت به این داور پیش‌زمینه فکری داشتند. اکبریان در همین بازی با صنعت نفت با یک اشتباه قهرمانی را از استقلال گرفت و نباید داوری که باعث ناکامی تیم در قهرمانی شد، برای این بازی انتخاب می‌کردند.

مربی پیشین تیم استقلال همچنین افزود:

در همین بازی هم دو پنالتی برای استقلال گرفته نشد که حتی کارشناسان برنامه فوتبال برتر هم تأیید کردند. در حال حاضر فوتبال ما نیاز به VAR دارد تا اینقدر حق تیم‌ها خورده نشود. شما می‌بینید که چقدر در این زمینه از فدراسیون انتقاد می‌شود. آیا به آنها بر نمی‌خورد؟!

فریبا راجع به دربی تهران و اینکه استقلال می‌تواند برنده این بازی شود، گفت:

بله، استقلال می‌تواند در دربی برنده شود به شرطی که از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کند. پرسپولیس ساختار تیمی خوبی دارد و از فرصت‌های کم بهترین استفاده را می‌برد و بهتر از استقلال از موقعیت‌ها استفاده می‌کند. با این حال امیدوارم استقلال برنده از زمین خارج شود. از طرفی امیدوارم دربی به دور از جنجال و حاشیه باشد و شاهد یک بازی جذاب باشیم.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! نادر فریادشیران: چرا شماره های 7 و 9 بازیکنان تیم ملی تغییر می کند؛ اگر نفسش حق است، دعا کند دریاچه بختگان یا هامون پرآب شوند رونمایی از رقم قرارداد رودی ژستد و کوین یامگا اطمینان لواندوفسکی و سران بایرن مونیخ از رسیدن توپ طلا به مهاجم لهستانی قبل از شروع مراسم / کیکر راموس خطاب به مسی: دوست من دریافت هفتمین توپ طلا را تبریک می گویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: موقعیت ها بهتاش فریبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد

بازیکن پیشین استقلال معتقد است که مدیران این باشگاه به جای بیانیه‌نویسی علیه پرسپولیس باید اعتراض خود را به دست مسئولان فدراسیون و کمیته داوران برسانند. - اخبار ورزشی -

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط استقلال پس از پیروزی در اراک مقابل آلومینیوم اظهار داشت: هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. از قبل مشخص بود استقلال در اراک بازی دشواری خواهد داشت. آلومینیوم تیم سرسختی است و هفته گذشته در تبریز از تراکتور امتیاز گرفته بود و مشخص بود مقابل استقلال هم خیلی بسته بازی خواهد کرد تا از ضدحملات استفاده کند. خوشبختانه بلانکو از غفلت مدافعان آلومینیوم استفاده کرد و گل ارزشمندی را به ثمر رساند. 

بازیکن پیشین استقلال با تمجید از عملکرد مهاجم آرژانتینی این تیم عنوان کرد: بلانکو بازیکن باکیفیتی است و خیلی اتفاق خوبی است که در چنین زمان حساسی به فرم خوب و مدنظر کادرفنی استقلال رسیده و می‌بینیم که گل‌های با ارزشی به ثمر رسانده است. بلانکو ابتدا که به استقلال آمد، خیلی آماده نبود و در چند بازی هم در گلزنی ناموفق و تحت فشار بود. بلانکو در حال حاضر به لحاظ بدنی هم خیلی آماده است و آمادگی او را ما زمانی می‌بینیم که خیلی به عقب برمی‌گردد و حتی در کارهای دفاعی و بازیسازی تیم هم کمک می‌کند، علاوه بر اینها او یک سرزن فوق‌العاده است که از این ویژگی‌اش به بهترین شکل استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس با توجه به نتایج و بردهایی که به دست آورده خیلی به استقلال نزدیک شده است. با این شرایط الان دیگر کیفیت بازی و تعداد گل زده اهمیتی ندارد، فقط استقلال نباید اجازه دهد فاصله یک امتیازی از بین برود تا در آخرین هفته جام را بالای سر ببرد.

اکبرپور در واکنش به انتقاد کادرفنی و بازیکنان  استقلال پس از بازی با آلومینیوم، خاطرنشان کرد: برای من خیلی عجیب است که چرا باشگاه استقلال در انتقاد از اشتباهات داوری که علیه تیم نکونام صورت می‌گیرد، علیه پرسپولیس بیانیه صادر می‌کند، در صورتی که سرخپوشان نقشی در اشتباهات داوری علیه آبی‌ها ندارند.  مدیران استقلال باید اعتراض‌شان را به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال اعلام کنند و بیانیه‌شان را به دست تاج و افشاریان برسانند. بیانیه‌های چند روز اخیر باشگاه نه تنها به نفع تیم نیست بلکه حاشیه و اختلاف را در اطراف تیم بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه «طرف باشگاه استقلال کمیته داوران باید باشد نه پرسپولیس» یادآور شد: در هفته‌های گذشته و بویژه در بازی با مس رفسنجان یک صحنه مشکوک برای استقلال رقم خورد که اگر گل شاگردان نکونام صحیح اعلام می‌شد، الان اختلاف در صدر جدول 3 امتیاز بود، پس از آن هم در بازی پرسپولیس و ملوان، یک گل آفساید به ثمر رسید و یک پنالتی هم علیه پرسپولیس گرفته نشد و اگر 2 امتیاز هم اینجا از سرخپوشان کم می‌شد، شرایط در جدول بسیار متفاوت می‌شد. با این حال همانطور که گفتم باشگاه استقلال نباید مسیر را اشتباه برود و به جای بیانیه نوشتن علیه پرسپولیس، اعتراضاتش را به کمیته داوران اعلام و آنجا حقش را مطالبه می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم