Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمرتضی نیرومند اسکویی، روز چهارشنبه در جلسه کمیته فنی این شرکت افزود: با این میزان هزینه کرد، زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی شهرک صنعتی شماره شهرستان میانه به وسعت ۲ هزار مترمربع در ۲ مسیر با بلوار وسط اجرا شده است.

وی با اشاره به انتخاب پیمانکار برای اجرای سایر معابر این شهرک صنعتی اظهار داشت: به زودی بعد از انجام تشریفات قانونی، جدول گذاری و خیابان سازی این شهرک تا مرحله زیرسازی با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد ریال اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: تکمیل و اجرای قسمتی از شبکه توزیع آب این شهرک صنعتی نیز با برآورد اولیه حدود ۱۰ میلیارد ریال در مرحله  انتخاب پیمانکار است.

نیرومند اسکویی، با اشاره به استقرار شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان میانه در کنار جاده ترانزیتی میانه – زنجان، ادامه داد: ایجاد جاده دسترسی شهرک صنعتی از آزادراه و احداث پل بر روی خط راه آهن برای سهولت در دسترسی سرمایه گذاران به این شهرک صنعتی انجام می شود.

به گزارش ایرنا، شهرک صنعتی شماره ۲ میانه در زمینی به مساحت ۹۹.۸ هکتار در کیلومتر ۳۵ جاده میانه – زنجان ( منطقه کلوچه خالصه) واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران آذربایجان شرقی میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران آذربایجان شرقی میانه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران آذربایجان شرقی میانه شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران صادر شد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست مشترک با مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران علاوه بر تعامل روز افزون سازمان ثبت در تثبیت مالکیت واحدهای تولیدی و صنعتی از صدور قریب به ۳ هزار فقره سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست مشترک با  فرشاد مقیمی  مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه حمایت از رشد تولید و رونق اقتصاد با صدور اسناد تک برگی واحدهای صنعتی از سال گذشته تا کنون از اولویت‌های این سازمان بوده است، گفت: به همت مجموعه ثبت استان تهران، طی ۴۵ روزه کاری، ۲ هزار و ۶۶۱ فقره سند تفکیکی از اراضی شهرک‌های صنعتی دماوند ۲، عباس آباد، فیروزکوه و ملارد در استان تهران معادل ۲ هزار و ۳۱۰ هکتار در اسفند ماه سال گذشته صادر و تحویل شد.

وی ادامه داد: این اقدام جهادی باید توسط مدیران سایر استان‌ها الگوبرداری شود، و در راستای تحقق شعار سال جدید باید از ظرفیت‌های مردمی نیز در رشد تولید بهره گرفت چرا که صدور اسناد اراضی واحدهای صنعتی نقش بسزایی در افزایش ارزش افزوده، خرید و فروش وکاهش جعل و کلاهبرداری دارد.

رئیس سازمان ثبت ادامه داد: با هدف گذاری و فراهم سازی بستر لازم جهت تسریع در روند صدور سند صاحبان صنعت نیز بنا است که ۲ هزار و ۷۰۰ فقره سند واحدهای صنعتی در ۴ هزار و ۶۲۰ هکتار طی ۳ ماهه اول سال جدید نیز صادر شود.

مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران این اقدام جهادی سازمان ثبت را در تثبیت مالکیت واحدهای تولیدی و صنعتی قابل تقدیر خواند و بر افزایش تعاملات مشترک در سال جاری نیز تاکید کرد.

در حاشیه نشست مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری و سرپرست مرکز مالکیت فکری سازمان ثبت نیز توضیحاتی در خصوص ثبت برند و ثبت علائم تجاری و تسهیل در امور مربوطه ارائه کردند و توافقاتی حاصل شد.

تشکیل کارگروه مشترک متشکل از معاونین هر دو ارگان با هدف رفع موانع صدور اسناد تک برگ واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور، رسیدگی به مشکلات صدور اسناد تفکیکی شهرک صنعتی سپید رود رشت در استان گیلان، انعقاد تفاهم نامه مشترک فی مابین دو ارگان از نکات مهم ذکر شده در این نشست بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود
  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی
  • ۳ هزار سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران صادر شد
  • ‌تدوین برنامه تحول شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص با رویکرد تحقق شعار سال 
  • مشارکت های مردمی بهریستی استان همدان به ۶۰۶ میلیارد ریال رسید