Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسین مدرس خیابانی روز چهارشنبه در نشست توسعه شهری شهر زاهدان اظهارداشت: در مورد موضوعات توسعه شهری اگر بخواهیم الگوی موفق را به هم استانی‌هایمان ارائه دهیم باید زاهدان را حداقل شهری خوب به لحاظ همه شاخص‌های شهری، توسعه اجتماعی، فرهنگی و رفاه زندگی معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ابتدا باید مرکز سیستان و بلوچستان(زاهدان) را تغییر و سامان دهیم بعد انتظار داشته باشیم بقیه استان به تبعیت از آن اتفاقاتی داشته باشند خاطرنشان کرد: فضای سبزی که در محوطه پارک علم و فناوری زاهدان وجود دارد به عنوان الگوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما در هر جایی از  استان باید الگوهای مناسبی که در هر حوزه دفع پسماند، معماری ساختمان، نحوه تردد ماشین‌ها و جایگاه سوخت وجود دارد ابتدا شناسایی و به سایر نقاط معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه بدنبال ارائه اقدامات ملموس در سیستان و بلوچستان هستیم اظهارداشت: ما باید بتوانیم الگویی ملموس از موفقیت کارآمدی نظام را به مردم نشان و ارائه دهیم.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه ساخت مسکن ۱۲۰ رشته را همراه با خود راه‌اندازی می‌کند تصریح کرد: امروز راحت‌ترین کار برای ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان نه صنعت و  نه معدن بوده بلکه بهترین کار یکی مرز و دیگری طرح جهش تولید مسکن است.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان را می‌خواهیم پروژه محور اداره کنیم تاکید کرد: هر چیزی حتی امور جزیی باید از جنس پروژه تعریف شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان سرمایه گذاری استاندار سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان زاهدان سرمایه گذاری استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است

مهدی پارسیبا بیان اینکه ارتقای مسیر زاهدان - بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات، توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.

وی با بیان اینکه برای ساخت هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵۰ میلیارد ریال نیاز است که این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راه‌سازی به استان تخصیص داده شود، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده سالجاری در این مسیر مهم استان باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه بنا بر ضرورت در سال‌های گذشته نیز ساخت این پل‌ها با تعداد کمتر یا بیشتر در دستور کار قرار داشت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در چهار سال اخیر ۵۳ کیلومتر بزرگراه با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در مسیر زاهدان - بیرجند به بهره برداری رسیده و همچنان تعداد سه کارگاه با ایجاد اشتغال برای ۳۵۰ نفر در حال انجام تعهدات سالجاری این اداره کل در این مسیر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی