Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمیدرضا محمدی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج از برگزاری دوره آموزشی امور پیمان‌ها و تنظیم قرارداد برای کارکنان حوزه حقوقی شهرداری خبر داد و گفت: این دوره برای کارکنان حقوقی شهرداری کرج برگزار شد.

او هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح علمی فراگیران در حوزه حقوقی قراردادها اعلام کرد و افزود: دوره آموزش مدیریت امور قراردادها دوره‌ای است که فراگیران را با کلیه اصول و قوانین موردنیاز برای تنظیم و عقد انواع مختلف قرارداد و در انجام کلیه معاملات روزمره آشنا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: فراگیران با شرکت در این دوره آموزشی با کلیه اصول، مبانی و مقررات موردنیاز به‌منظور تنظیم یک قرارداد در چهارچوب قوانین و مصوبات قانونی آشنا می‌شوند.

طبق اعلام معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی این دوره در دو جلسه برگزارشده و هشت ساعت آموزشی محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرارداد کار دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۴۰ دادگاه علنی برخط در خراسان جنوبی

اسماعیلی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی به برگزاری ۴۷ دادگاه علنی در دادگستری استان اشاره کرد و گفت: با توجه به سیاست‌های کلان قوه قضاییه و در زمینه اصل ۱۶۵ قانون اساسی (برگزاری محاکمات به صورت علنی)، این مجموعه اقدام به برگزاری دادگاه با موضوعاتی کرده است که جنبه عمومی داشته و عامه مردم با آن سر و کار دارند تا جلوه‌ای از اصل ۱۶۵ قانون اساسی محقق شد.

او با اشاره به روند برگزاری دادگاه علنی برخط در این دادگستری به تشریح اهداف برگزاری دادگاه‌های علنی برخط پرداخت و افزود: به منظور حداکثر استفاده از دانش، تجربه و تخصص قضات تجدیدنظر، در مرحله اول پرونده‌های ارجاعی به شعب محاکم دادگاه تجدیدنظر استان مدنظر بوده و در اولویت برگزاری قرار می‌گیرند.

اسماعیلی ادامه داد: دادگاه‌های علنی برخط جهت افزایش آگاهی عمومی و ترویج فرهنگ حقوقی، هم اکنون عناوین حقوقی دارای فراوانی در استان که بیشتر جنبه کاربردی و پیشگیری دارد مانند اعتراض به برگ تشخیص، فسخ قرارداد، تسلیم مببع (در دعاوی پیش فروش ساختمان) مطالبه وجه بابت انجام کار یا تعهد الزام به انجام تعهد یا قرارداد برگزار می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی گفت: به منظور بهره گیری بیشتر اساتید و دانشجویان از برگزاری دادگاه‌ها سعی می‌شود پرونده‌هایی که دارای وکیل یا نماینده حقوقی باشند انتخاب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • برگزاری بیش از ۴۰ دادگاه علنی برخط در خراسان جنوبی
  • ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی
  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • دو نکته حقوقی از زبان وکیل ملکی: الزام به تنظیم سند رسمی و خلع ید
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آیا قولنامه با مبایعه نامه تفاوت دارد؟