Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری البرز گفت: در استان البرز ۲۸۳ شرکت دانش بنیان فعالیت می‌کنند و آمار اشتغال فن‌آوران البرز از میانگین کشوری بیشتر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزالله حبیبی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش و فن آوری در دانشگاه خوارزمی البرز برگزار شد، اظهار داشت: ارج نهادن و تقدیر از افرادی که  اهل فکر و  قلم و فضیلت جامعه به شمار می آیند، کمترین کاری است که می‌توانیم در حق این عزیزان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این برنامه فرهنگ سازی مراجعه به فکر و قلم است ، گفت: برنامه‌های هفته گرامیداشت پژوهش و کارآفرینی در سطح ملی، استانی و دستگاهی برگزار  می‌شود و هر مجموعه ای  نسبت به فراخوان خود اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

اعلام نظر مرکز پژوهش‌های مجلس درباره اصلاح قانون وظایف و انتخابات شوراها و انتخاب شهرداران

مرکز پژوهش‌ها: عبور از بحران آب با کاهش مصارف و افزایش بهره‌وریسرمایه صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد به 200 میلیارد تومان رسید

جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری البرز با بیان اینکه فعالیت‌های امسال از شهریور ماه کلید خورده و کارهای عملی آن انجام شده است، گفت: شورای سیاست گذاری تشکیل شده و روسای کارگروه‌ها  اعضای آن تعیین و شروع به کار کرده اند.

وی ادامه داد: برگزیدگان مختلف در سطح دانش آموزی، فن آوران برتر و غیره وجود دارد که حدود  50 نفر را در سطح استانی تقدیر می کنیم که در مجموعه سطوح مختلفی در بخش فن آوری ، خلاقیت و پژوهش‌های دآنش اموزی و غیره حضور دارند.

حبیبی با بیان اینکه  افرادی دارای ابتکار و خلاقیت در حوزه پژوهش، شرکت کنندگان و پژوهشگران دانش آموزی و کسانی که در سطوح مختلف ابداع و نوآوری داشته اند هم در فرصتی مناسب تقدیر می‌شوند.

رئیس دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه تمامی شرکت کنندگان در بخش‌های مختلف باید در سامانه و سایت دانشگاه خوارزمی ثبت نام کنند، گفت: در استان البرز 283 شرکت دانش بنیان فعالیت می کنند  و آمار  اشتغال فن آوران البرز از میانگین کشوری بیشتر است.

وی در مورد زمان برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در البرز توضیح داد: این نمایشگاه در بازه زمانی 16 تا 21 آذرماه سال‌جاری در محل دانشگاه خوارزمی به صورت حضوری و غیر حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری البرز با اشاره به اینکه مبلغ 6 میلیارد تومان وام جعاله برای شرکت های فن آوری  به مناسبت هفته پژوهش اخذ شده است، بیان کرد: تاکنون  24 دستگاه و مرکز برای مشارکت در ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش استان اعلام آمادگی کرده اند و همچنین در این نمایشگاه از محصولات فناورانه رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی هفته پژوهش و فن پژوهش و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های اساسی استان یزد است

استاندار یزد گفت: گفت: یک شرکت دانش‌بنیان به اندازه یک واحد تولیدی برای استان ارزشمند است؛ بنابراین منابع، مجوزها، تسهیلات و کمک‌های اعتباری را در مسیر تقویت زیست بوم علم و فناوری ساماندهی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مهران فاطمی شامگاه _دوشنبه بیست و هفتم فروردین_ در نشست با ۱۰ شرکت دانش‌بنیان، فناور و خلاق استان یزد با بیان اینکه مسئله دانش بنیان جزو اولویت‌های اساسی استان یزد است، اظهار کرد: مسیر نجات، توسعه و پیشرفت استان از دروازه دانش‌بنیان و فناوری می‌گذرد؛ بنابراین مجدانه مسائل این حوزه را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: یک شرکت دانش‌بنیان به اندازه یک واحد تولیدی برای استان ارزشمند است؛ بنابراین منابع، مجوزها، تسهیلات و کمک‌های اعتباری در اختیار را در مسیر تقویت زیست بوم علم و فناوری ساماندهی خواهیم کرد.

استاندار یزد با اشاره به پیگیری مجدانه طرح جامع پارک علم و فناوری استان یزد، اضافه کرد: تاکنون برای واگذاری اراضی به شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق تسهیلات ویژه‌ای ایجاد شده است.

فاطمی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت و درخشش زیست بوم علم و فناوری استان در سطح کشور و منطقه عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا چرخ توسعه و پیشرفت استان بالنده‌تر از گذشته، بر مدار دانش‌بنیان و فناوری حرکت کند.

کد خبر 744998

دیگر خبرها

  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • افتتاح دو شرکت جدید دانش‌بنیان
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود
  • دانش بنیان کردن، راه‌حل حذف نگاه‌های سطحی از دیپلماسی فرهنگی
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب بومی سازی شد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های اساسی استان یزد است
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟