Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس به مناسبت روز جهانی معلولان پیامی صادر کرد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در پیامی  ضمن پاسداشت روز جهانی معلولان این روز را تبریک گفتند متن پیام بدین شرح است: معلولیت محدودیت نیست. این جمله ای آشنا برای هر شنونده است اما عزیزان معلول ضمن درک این موضوع با تمام وجود سازگاری و مبارزه خودشان را در شکستن مشکلات زندگی بارها نشان داده اند تا جائی که علی رغم محدودیت بارها از دیگر افراد  حضور درخشان تر و پر رنگ تری در جهت رشد جامعه داشته و این انسان های متواضع و توانا هر یک بازوی توانمند حرکت چرخ های سنگین مسئولیت های اجتماعی جامعه خویش اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  اینجانب ضمن پاسداشت این روز و تبریک آن به همه معلولان و خانواده‌های محترم و صبور آنان از دستگاه‌های اجرایی می خواهم،توجه ویژه به مبلمان شهری مطلوب، مناسب‌سازی محیط برای این عزیزان و رفع مشکلات آنان را در دستور کار داشته باشند. باشد تا به این طریق بتوانیم هر یک به سهم خویش یاری رسان این عزیزان در راه شکست مشکلات شان برای فعالیت سازنده تر در اجتماع باشیم.  محمد هادی ایمانیه  استاندار فارس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روز جهانی معلولان مشکلات رشد جامعه معلولان فارس استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به «امرسون منانگاگوا» تصریح کرد: تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدارهای متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام آیت الله جوادی آملی در پی تنبیه رژیم صهیونیستی