Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با امیر دریادار شهرام ایرانی؛ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با تقدیر از تلاش‌های مخلصانه نیروی‌های نظامی با اشاره به آیه هشتم از سوره منافقون قرآن مجید؛ «وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ وَلَکِنَّ الْمُنَافِقِینَ لَا یَعْلَمُونَ» گفت: عزت از آن خداوند است، عزت از آن پیامبر خداست و عزت از آن مؤمنین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی منافقین این حقیقت را درک نمی‌کنند؛ بنابراین کسی در راهی گام بردارد که عزت اسلام را پایه گذاری کند ثواب فراوان دارد. از این رو مسلمانان باید همیشه عزت اسلام را در حفظ کنند تا دشمنان اسلام بدانند که اسلام دارای عزت و عظمت است، بنابراین هر گامی که در این راه بردارید و هر نفسی که در این مسیر شما بکشید دارای فضیلت و ثواب بالایی است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به پیروزی‌ها و موفقیت‌های کسب شد توسط نیروی دریایی افزود: ما وقتی موفقیت شما در رسانه‌ها می‌شنویم و در روزنامه‌ها می‌خوانیم برای ما باعث خوشحالی است و برای شما دعا می‌کنیم. شما توانستید با تلاش و مجاهدت مخلصانه خودتان در برابر دشمنان به میهن اسلامی عزت و عظمت دهید.

آیت الله نوری همدانی در ادامه با بیان اوضاع منطقه و جهان اسلام تصریح کرد: امروز روزی است که دشمنان اسلام سعی می‌کنند درگیری را میان مسلمان‌ها ایجاد کنند تا خودشان به عنوان کدخدای عالم به استعمار محرومان به پردازند. متأسفانه در افغانستان، یمن، بحرین، سوریه، لبنان، عراق و هرکجای دنیا که نگاه می‌کنیم که درگیری هست از نقشه دشمن است که این‌ها سعی می‌کنند مسلمانان را به هر شکلی به جان هم بیاندازند، نقشه از آنها، پول از آن‌ها و همه کار از آن‌ها ولیکن درگیری و کشته شدن و ویرانی برای مسلمان‌هاست امروز چنین روزی است، در چنین روزی حفظ عزت اسلام واقعاً یک فضیلت بسیار بزرگی است

آیت الله نوری همدانی در ادامه به اهمیت جایگاه جهاد پرداخت و با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام گفت: امروز روزی است که ما باید با تمام توان در مقابل دشمنان بایستیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است

مولوی سید ابراهیم فاضل حسینی عضو شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن تحسین اقدام شجاعانه نیروهای مسلح کشور در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار داشت: اقدام اخیر در جهت تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی موجب شادمانی امت اسلامی گردید؛ بی تردید این موفقیت و پیروزی در نتیجه وحدت و تقریب ملت ایران و امت اسلامی شکل گرفته است.

مولوی فاضل حسینی، افزود: امت اسلام بر این موضوع واقف است که قدرت اسلام در نتیجه وحدت بین امت اسلامی می باشد و همه یک صدا ندا می دهند: «رَضيتُ بِاللَّهِ رَبّاً، وَبِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وآلِهِ نَبِيّاً، وَبِالإِسْلامِ‏ ديناً وَبِالْقُرآنِ كِتاباً، وَبِالْكَعْبَةِ قِبْلَةً»؛ راضى و خشنودم كه پروردگارم خدا است و محمد (ص)پيغمبرم هست و اسلام‏ دینم ، قرآن كتابم و كعبه قبله‏ ام می باشد.

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: اتحاد امت اسلامی در این مقطع کنونی یک ضرورت و فریضه است؛ دین آن را بر همه مسلمانان و  بر همه زعامداران کشورهای اسلامی واجب کرده است، این مسئله واقعیت اسلامی و جهانی است فلذا بر مسلمانان لازم است متحد باشند و قدرت خود را حفظ نمایند و تفرقه را کنار بگذارند.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام نمی خواهند مسلمانان متحد باشند؛ تفرقه امت اسلام را برای دشمنان لقمه آسانی می گرداند و مسلمان ها را قطعه قطعه و نابود می سازد، قرآن کریم می فرماید: «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ»؛ در حقيقت مؤمنان با هم برادرند پس ميان برادرانتان را سازش دهيد و از خدا پروا بداريد اميد كه مورد رحمت قرار گيرد.

وی در پایان با اشاره به بی تفاوتی و انفعال کشورهای عربی، تاکید کرد: تمامی زعامداران و حاکمان کشورهای عربی در جهان باید در مواجهه با این جنایات و مصیبت تعاون و ایثار داشته باشند که متاسفانه فقط یک نام از اسلام برای آنان باقی مانده است و در عمل حرکتی را مشاهده نمی کنیم.

 انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است
  • امروز ارتش به نقطه اوج رسیده است
  • همکاری هوافضای سپاه و ارتش در عملیات موشکی علیه اسرائیل به روایت یک مقام نظامی