Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: دولت نگاه ویژه ای به بحث آموزش و مهارت آموزی در جهت ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در کردستان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در دیدار با مدیر کل و معاونین سازمان فنی و حرفه ای استان کردستان در محل دفتر خود با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر اولویت اساسی کشور و نیز در استان کردستان ایجاد فرصت های اشتغال زایی است و همه موظف به تسهیلگری در این زمینه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کردستان دارای ظرفیت های فراوان خدادادی است و باید با استفاده از این مواهب و نیز توسعه آموزش های مهارتی بخصوص مهارتهای فنی و حرفه ای زمینه ایجاد اشتغال را در استان افزایش دهیم.

اسماعیل زارعی کوشا در پایان خواستار ارتباط نزدیک مراکز آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای با واحدهای تولیدی برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و فنی برای بکارگیری در این واحدها شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فنی و حرفه ای استان کردستان اشتغال ایجاد اشتغال نیروی انسانی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز «پویش‌شهر» یاورشهر ۹ برای ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: فاز سوم یاورشهر ۹(پویش شهر) امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، احمد احمدی‌صدر در این باره گفت: ۹ گام تربیتی آموزشی درمانی برای معتادین متجاهر طراحی شده است و اعتقاد داریم که سم‌زدایی کافی نیست. در گذشته در مراکز کشور رویکردی وجود داشته است که سم‌زدایی معتادین صورت می‌گرفت؛ اما دوباره به اعتیاد باز می‌گشتند.

وی افزود: اگر به غیر از سم‌زدایی گام‌های سلامت جسمانی، هویت بخشی، معنویت درمانی، حرفه آموزی مقدماتی، حمایت از خانواده‌ها، حرفه آموزی تخصصی و ورود به اشتغال و بازار کار، باز اجتماعی شدن و صیانت پس از خروج رخ ندهند، تمام هزینه‌های اعمال شده به هدر خواهد رفت؛ لذا گام‌های حرفه‌آموزی مقدماتی و ورود به بازار کار و اشتغال دو مورد از مهم‌ترین گام‌های اجرایی هستند. برای این امر مراکز پویش به نام‌ پویش‌شهر راه‌اندازی شدند که این پویش‌شهرها حرفه‌آموزی و وصل کردن به بازار کار و اشتغال را برای این عزیزان انجام می‌دهند.

بر اساس گزارش سایت شهر، احمدی صدر در پایان گفت: در تمام مراکز ماده ۱۶، مراکز پویش راه‌اندازی شده‌اند و مراحل ثبت‌نام انجام شده و آموزش آغاز شده است. برخی از مراکز پویش نیز مانند مرکز پویش یاورشهر ۹ که فاز سوم یاورشهر ۹ می‌باشد، همزمان با افتتاح فاز دوم یاورشهر ۹ کلنگ‌ زنی‌اش انجام شده است و امسال به بهره‌برداری خواهد رسید تا تعداد مراکز پویش افزایش پیدا کند. با این‌حال ما منتظر بخش احداثی پویش‌شهر یاورشهر ۹ نیستیم و کار در حال انجام است.

انتهای‌ پیام

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • افتتاح مرکز «پویش‌شهر» یاورشهر ۹ برای ۱۴۰۳