Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، وضعیتی که سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در فضای مجازی خود قرار داده بود به سرعت دست به دست شد و در رسانه‌های استانی انتشار یافت.

او درمطلبی که در وضعیت گذاشته بود از کناره‌گیری خود خبر داده و علتش را اظهار نظر افراد غیرکارشناس در حوزه درمان اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشمیری این طور نوشته است: «بدین وسیله استعفا و کناره گیری خود را از ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام می‌کنم این تصمیم به علت اهانت‌های اخیر و دخالت‌های متعدد و مکرر افراد غیر کارشناس در امور تخصصی بهداشت و درمان می‌باشد. مردم از این حاشیه‌سازی‌ها آسیب می‌بینند و من صلاح دیدم به جای صرف انرژی برای جوسازی‌های کاذب کناره‌گیری کنم امیدوارم وزارت بهداشت در اولین فرصت جایگزین اینجانب را معرفی کند».

این مطلب در حالی منتشر می‌شود که پیش از آن رئیس شورای اسلامی شهر از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی خواسته بود به برخی از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که به دلیل بی‌مدیریتی رخ داده است، رسیدگی کنند.

جعفر پورکبگانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا عنوان کرده بود، خبر‌های خوبی از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی استان به گوش نمی‌رسد و شرط وزیر برای انتخاب رئیس دانشگاه نیز حضور در جایگاه هیات علمی است که شاهد اعمال نفوذ‌هایی در این زمینه هستیم.

او گفته بود، در جریان شیوع کووید ۱۹ به نیرو‌هایی که می‌توانستند خدمت صادقانه داشته باشند و نیاز مردم بود اجازه خدمت ندادند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اعلام کرده بود که از بیت المال هزینه شده است، اما مردم از این وضعیت راضی نیستند.

پورکبگانی گفته  بود که حاضر است مسئولین دانشگاه به شورا دعوت و به صورت پخش زنده مباحث مطرح شوند.

او مدعی است مساله سردخانه بیمارستان شهدای خلیج فارس را که چندی پیش مطرح کرده است یک پنجاهم مسائل نیست و افراد درون‌مجموعه و اعضای هیات علمی دانشگاه از وضعیت موجود گلایه‌مند هستند.

سعید کشمیری سال ۱۳۹۶ پس از آن که علیرضا رئیسی رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی به عنوان معاون بهداشتی وزیر بهداشت منصوب شد ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استعفا کشمیری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه


هرمزگان-جام جم انلاین-در دومین روز از هفته سلامت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاونین، مدیران و کارکنان دانشگاه در گلزار شهدای پردیس دانشگاه حضور یافتند.این مراسم به منظور تجدید میثاق با شهدای گمنام و نثار گل به مرقد شهیدان بزرگوار انجام شد.   دکتر جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در گلزار شهدای گمنام جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کرد.   همچنین زیارت‌نامه قبور شهدا توسط حاج آقا تقوی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه قرائت شد.حاج آقا تقوی در مورد اهمیت شهدا و برکت شهدا در سرزمینی که مدفون هستند، سخن گفت.رئیس دانشگاه، معاونین توسعه، درمان، بهداشت، آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، غذا و دارو و تحقیقات و مشاورین رییس دانشگاه دکتر غریب‌زاده، دکتر حیرانی، مهندس صادقی و دکتر حسن نژاد، دکتر صفری رئیس دانشکده علوم پزشکی شرق، دکتر قاسمی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه، مهندس بنگلی رئیس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت، دکتر جهانگیری مدیر روابط عمومی دانشگاه، مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان در مراسم ادای احترام به شهدای پردیس دانشگاه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه