Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس در راستای افزایش سود سرمایه مالی خود با باشگاه های آتالانتا، جنوا و سمپدوریا بیشترین رابطه را داشته است

چند روزی است که بازرسان پلیس مالی ایتالیا و دادستانی تورین، تحقیقاتی را در خصوص معاملات و نقل و انتقالات یوونتوس طی دو سال اخیر آغاز کرده اند.

طرفداری | یوونتوس متهم شده با پرداخت یا دریافت ارقام غیرواقعی برای بازیکنان، صورت حساب های مربوط به سود مالی سالانه اش را دستکاری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی آن ها بازیکنان را با ارزشی بسیار بالاتر از ارزش واقعی بازیکن جابجا می کنند و به همین علت پرونده تحقیقاتی علیه باشگاه یووه در جریان است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، معاملات یوونتوس با باشگاه های سمپدوریا، آتالانتا و جنوا زیر ذره بین قرار گرفته است.

ردپای یوونتوس در بیش از 40 نقل و انتقال مشکوک سری آ

همان طور که پیش تر خواندید، یوونتوس در 42 انتقال مشکوک سری آ دست داشته که در برخی از آن ها ارقام قابل توجهی جابجا شده است. باشگاه های آتالانتا، جنوا، سمپدوریا و امپولی در این راه بیشترین همکاری را با یوونتوس داشته است. جنوا سال گذشته نیکولو روولا، هافبک جوان خود که تا تابستان 2021 قرارداد داشت را با رقم 18 میلیون یورو به یوونتوس فروخت و در ازای او، مانولو پورتانووا و الیا پترلی، دو محصول نه چندان باکیفیت یووه را به ترتیب با 10 و 8 میلیون یورو خریداری کرد. امیل آئودرو، دروازه بان سوم یوونتوس در سال 2019 با رقم قابل توجه 20 میلیون یورو به سمپدوریا پیوست. با وجود این که آئودرو فیکس سمپدوریاست اما در آن زمان پرداخت این رقم عجیب برای دروازه بان جوان بیانکونری خیلی عجیب به نظر می رسید. 

معامله کریستین رومرو بین تیم های جنوا، یوونتوس و آتالانتا نیز شبهه برانگیز به نظر می رسد. در تابستان 2019، یوونتوس با 26 میلیون یورو رومرو را از جنوا خرید و سپس او را به آتالانتا قرض داد. در تابستان 2021، آتالانتا با پرداخت 16 میلیون یورو، رومرو را از یوونتوس خرید که بیانکونری متحمل ضرر 9 میلیون یورویی شد. آتالانتا بلافاصله این مدافع آرژانتینی را با 50 میلیون یورو به تاتنهام فروخت. در عوض آتالانتا یک بازیکن دیگر از یوونتوس گرفت و مریح دمیرال را به شکل قرضی با حق خرید اختیاری 30 میلیون یورویی جذب کرد. امپولی نیز یکی از تیم هایی است که با یوونتوس معاملات زیادی داشته اما ارقام چشمگیری در این معاملات به چشم نمی خورند.

 این ها در حالی است باشگاه های جنوا و آتالانتا مدعی هستند این انتقال ها کاملا قانونی است و شبهه ای در انتقال وجود ندارد. باشگاه یوونتوس هم بابت سلامت انتقالات خود مطمئن است اما تحقیقات همچنان ادامه دارد و یوونتوس خطر جریمه را به صورت جدی حس می کند. 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! نادر فریادشیران: چرا شماره های 7 و 9 بازیکنان تیم ملی تغییر می کند؛ اگر نفسش حق است، دعا کند دریاچه بختگان یا هامون پرآب شوند رونمایی از رقم قرارداد رودی ژستد و کوین یامگا اطمینان لواندوفسکی و سران بایرن مونیخ از رسیدن توپ طلا به مهاجم لهستانی قبل از شروع مراسم / کیکر راموس خطاب به مسی: دوست من دریافت هفتمین توپ طلا را تبریک می گویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولیانوف: بازرسان آژانس فعالیت خود را در ایران از سر گرفته‌اند

به گزارش قدس آنلاین، "میخائیل اولیانوف" نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین از بازگشت بازرسان آژانس به تاسیسات هسته‌ای ایران خبر داد.

اولیانوف در پیامی در کانال شخصی تلگرامی خود نوشت: بازرسان آژانس که به دلیل تنش‌ها در منطقه، به طور موقت از حضور در تاسیسات هسته‌ای ایران منع شده بودند، برای انجام وظایف خود در آنجا بازگشته‌اند.

تنش‌ها در منطقه در چند روز اخیر به دنبال پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق افزایش یافته بود.

ایران، شامگاه شنبه، طی عملیات "وعده صادق" صدها موشک و پهپاد را به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد.

"رافائل گروسی" مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره متوقف شدن فعالیت بازرسان آژانس گفته بود: ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را به‌دلیل ملاحظات امنیتی بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آنها را نداد اما روز دوشنبه این مراکز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند. ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • اولیانوف: بازرسان آژانس فعالیت خود را در ایران از سر گرفته‌اند
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند
  • تیم گاسپرینی و کسب یک برد از ۷ بازی اخیر سری آ؛ توقف خانگی آتالانتا مقابل هلاس ورونا
  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس