Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سینا کلهر امروز (چهارشنبه) در همایش تجلیل از مربیان جهادی ورزش همگانی اظهار داشت: اگر یک نفر می‌خواهد جهادی باشد باید هفت ویژگی داشته باشد. اول این که باید «صفر» باشد، یعنی این که از خودش گذشته و به فکر دیگران باشد. به همین خاطر جهادی بودن با گمنام بودن گره خورده است.  

وی ادامه داد: دومین ویژگی کسی که از خودش می‌گذرد «پیشرو» بودن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که اکثر افراد می‌گویند نمی‌شود و امکان ندارد، مربی جهادی می‌گوید می‌شود و آن کار را انجام می‌دهد. او واقعیت‌ها را می‌بیند و حرکت می‌کند.  

سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان  ادامه داد: مربی «شجاع» است و از هیچ چیزی نمی‌ترسد. «استقامت» دارد و اگر مربیان در کارشان استقامت نداشته باشند نمی‌توانند موفق باشند.  

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش خاطرنشان کرد: آخرین ویژگی این است که آدم جهادی «مراقب» است که با همه خصوصیاتی که دارد دوباره به خانه اول برنگردد. اگر این طور باشیم مورد لطف و عنایت خدا قرار می‌گیریم و هدایت خواهیم شد.

کلهر یادآور شد: مربیان جهادی مصادیق کسانی هستند که با رفتارشان دیگران را به ورزش دعوت می‌کنند. رفتار، کردار و عمل ماست که نشان می‌دهد چقدر واجد این ویژگی و عنوان هستیم. معلمان و مربیان ورزش بیشترین نقش را در تربیت کودکان و نوجوانان دارند. شما افراد نمونه‌ای هستید که نقش مهمی را در تربیت نسل آینده دارد.

برچسب‌ها سینا کلهر فدراسیون همگانی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینا کلهر فدراسیون همگانی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی سینا کلهر فدراسیون همگانی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر در استان کرمانشاه به میزبانی گیلانغرب برگزار می‌شود.

این یادواره ویژه شهرستان‌های گیلانغرب، ایوان غرب، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین، سومار و نفت شهر خواهد بود.

در این یادواره سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه سخنرانی خواهد کرد و: کربلایی حسین مشکینی به مداحی خواهد پرداخت.

این یادواره پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۸:۳۰ صبح در منطقه میاندار از توابع گیلانغرب برگزار می‌شود.

کد خبر 6079465

دیگر خبرها

  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳
  • هشدار جدی معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان به صهیونیست‌ها
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • خانم خزعلی شما معاون امور زنان هستید نه رئیس حراست!
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌و‌پرورش
  • معاون رئیسی در شبکه غیرقانونی از قانون نوشت