Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد اظهار کرد: سرعت وزش باد که از روز گذشته در این شهرستان آغاز شده هم اکنون به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و این روند همچنان ادامه دارد، علاوه بر مهاباد دیگر مناطق جنوبی استان را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.

محمدپور افزود: سرعت باد به نسبت شدید از اواخر امشب کاهش یافته و به دنبال آن با استقرار سامانه ناپایدار در این منطقه شاهد بارش پراکنده برف در ارتفاعات و باران در دامنه‌ها و همچنین مه گرفتگی را خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره هواشناسی مهاباد اضافه کرد: همچنین با ورود این سامانه میانگین دمای این منطقه بین ۶ تا هشت درجه نسبت به اوایل هفته کاهش خواهد یافت.

محمدپور ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته اشنویه با ۲۱ درجه گرم‌ترین و ارومیه با یک درجه گرم‌ترین نقطه استان و دمان هوای مهاباد هم بین ۱۲ تا ۲۰ درجه در نوسان بوده است.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره هواشناسی سرعت باد وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،هادی شه‌دوست شیرازی با اشاره به تلاش شهرداری شیراز برای بهره‌گیری از دانش نوین و هوش مصنوعی درزمینه توسعه سامانه‌های هوشمند ترافیکی افزود: هم‌اکنون دانشگاه صنعتی شریف چند طرح نوآورانه در حال مطالعه و اجرای آزمایشی دارد که به‌دقت در نظارت هوشمند بر ترافیک شهری و همچنین بهبود کیفیت این نظارت خواهد افزود.
وی ساخت ۳ پارکینگ طبقاتی در شهر شیراز را از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جدید برشمرد و گفت: بیش از نیمی از اعتبارات شهرداری شیراز همه‌ساله صرف توسعه حمل‌ونقل عمومی و زیرساخت‌های مرتبط می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۹۸۶ تردد در جاده‌های استان مرکزی ثبت شد
  • پایان هفته آرام و پایداردر مهاباد
  • وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در خلیج فارس، ۹ فروردین
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود
  • رونالدو با سفینه فضایی‌اش پز داد! (عکس)‏
  • اطلاعیه قطعی و افت فشار آب در مهاباد
  • مقایسه دو جنگنده قدرتمند آمریکا/ عکس
  • باد و توفان سبزوار را درنوردید
  • طوفان شدید شهرستان سبزوار را درنوردید
  • هوای ۲۵ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد