Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@23:42:26 GMT

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان عملیاتی شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۵۷۲۳

سید کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۰ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی باید هر چه زودتر محقق شود.

وی بیان کرد: لازم است بحث بیمه کشاورزی و رسیدگی به کارکنان شوراهای حل اختلاف به فوریت در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان که در قانون برنامه ششم توسعه تعیین تکلیف شده است،باید عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: مهر

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: صحن مجلس قانون برنامه ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا ضمن اینکه فرا رسیدن ماه رمضان و تقارن آن با نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت، بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت این ماه برای جلب خشنودی خداوند متعال و بخشیده شدن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بدون‌تردید لحظه لحظه‌های ماه مبارک رمضان یک فرصت ارزشمند برای تکامل معنوی و کسب مغفرت از درگاه باری‌تعالی به شمار می‌رود، ادامه داد: باید به خاطر داشته باشیم که در محضر خدای متعال گناهکار هستیم و باید از این فرصت برای آمرزیده شدن حداکثر استفاده را کنیم.

امام جمعه نقده با اشاره به اینکه در روایات رسیده از اهل بیت(ع) تاکید شده است که لازم است در معنویت به بالاتر از خودمان و مسائل مادی به پایین‌تر از خودمان نگاه کنیم، اضافه کرد: در این صورت می‌توانیم به رشد و تعالی دست پیدا کیم.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: ‌مورخان اسلامی نقل کرده‌اند که فردی از امام حسن(ع) در مورد سیاست سوال کرد و ایشان با نگاه توحیدی که داشتند سه مسئله عمل به حقوق‌الله به عبارتی ادای خواسته خداوند، توجه به حقوق زنده‌ها و ادای آن و در خدمت مردم بودن همچنین حقوق اموات و درگذشتگان و ذکر خیر در مورد آنها را متذکر شدند.

وی با بیان اینکه، در زیارت جامعه کبیره هم ائمه‌معصوم(ع) به عنوان سیاست‌مدارترین افراد معرفی شدند، گفت: اما متاسفانه امروز شاهد هستیم از سیاست به شکل حقه‌بازی تعبیر می‌شود و البته این نوع رویه بدون‌تردید روش شیطانی است.

دیگر خبرها

  • حداکثر حقوق مدیران دولتی تعیین شد
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است
  • فرمول تعیین دستمزد ۱۴۰۳ اعلام شد/ میزان دقیق افزایش حقوق کارگران چقدر است؟
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم