Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حدود هزار و سیصد خانم مسلمان هندی برای سفر سال آینده به عربستان سعودی بدون وجود محرم ثبت نام کرده اند که به پیشنهاد ناریندرا مودی نخست وزیر هند و تأیید وزیر امور اقلیت‌های دولت مرکزی مختار عباس نقوی به این افراد اطمینان دادند که بدون قرعه کشی به سفر حج تمتع اعزام خواهند شد.

وزیر امور اقلیت‌های دولت مرکزی اعلام کرد که حدود ۱۳۰۰ زن بدون محرم برای سفر حج تمتع سال آینده درخواست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که برای اولین بار چنین تصمیمی گرفته شده است و به زنان بالای ۴۵ سال اجازه سفرهای زیارتی داده شود و این زیارت‌ها در قالب گروه‌های دست کم چهار نفری بدون محارم انجام می‌شود.

باید گفت که فهرست نهایی زائران حج هرساله از طریق سیستم رایانه‌ای قرعه کشی، و سپس اعلام می‌گردد.

هند خواستار از سرگیری سفر حجاج هندی از سال آینده می‌باشد. مختار عباس نقوی همچنین در برنامه رادیویی خود از نخست وزیر هند به دلیل اشاره به تصمیم وزارتخانه مبنی بر رفع ممنوعیت حضور زنان بدون محارم در حج تشکر و قدردانی نمود.

کد خبر 5365137

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی هندوستان جهان اسلام زنان قرآن کریم قرآن فعالیت های قرآنی حوزه علمیه انقلاب اسلامی ایران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران شیعه معرفی کتاب مداحی هندوستان انقلاب حوزه های علمیه آیت الله خامنه ای سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنار: آماده حضور در جام جهانی 2026 هستم

به گزارش ورزش سه، هروه رنار، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه، روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: جام جهانی 2026 مردان در ذهن من است و امیدوارم سومین تجربه خود را به عنوان سرمربی در طول این مسابقات داشته باشم.

رنار که مدتی قبل اعلام کرده بود در پایان ماه آگوست به کار خود در تیم زنان فرانسه پایان می‌دهد، در این باره گفت: اینها تصمیمات شخصی من هستند، اما فقط احمق‌ها هستند که نظر خود را تغییر نمی‌دهند.

این مربی فرانسوی در ادامه عنوان کرد: در زندگی هرگز نمی‌توان فهمید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. من تلاش می‌کنم بهترین کار را انجام بدهم و روز به روز شرایط بهتری رقم بزنم.

وی در پایان با اشاره به المپیک گفت: بیایید از آمادگی برای بازی‌های المپیک لذت ببریم. خواهیم دید که چه پیش می‌آید.

رنار در جام جهانی 2018 روسیه هدایت تیم ملی مراکش را برعهده داشت و در جام جهانی 2022 قطر با عربستان در مسابقات شرکت کرد و توانست در مرحله گروهی با پیروزی 2-1 مقابل آرژانتین شگفتی جام را رقم بزند.

سرمربی فرانسوی پس از جام جهانی تیم ملی عربستان را ترک کرد و هدایت تیم ملی زنان فرانسه را در جام جهانی 2023 بر عهده گرفت.

دیگر خبرها

  • تجاوز به زنان، جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه
  • رنار: آماده حضور در جام جهانی 2026 هستم
  • تیم 5 نفره رویایی آلوارو موراتا بدون حضور رونالدو و مسی / فیلم
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • جسورترین زنان دنیا روی فرش قرمز
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی زنان در سال جدید
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • جهش تولید بدون اصلاح انگاره‌های ذهنی وجود ندارد
  • سانه در مانشافت: بدون مخفی کاری در کمپ تیم ملی!‏