Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، داریوش جودکی در خلال بازرسی از نانوایی‌های همدان با بیان اینکه هدف از این حضور این بود که از نزدیک در جریان امور قرار گیریم اظهار کرد: با توجه به اعلام نرخ جدید انواع نان به همراه کارشناسان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی در استان، مدیر بازرسی سازمان صمت، رئیس اتحادیه و نماینده بهداشت به صورت سرزده از نانوایی‌های همدان بازرسی‌هایی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این بازرسی تخلفاتی نظیر کم‌فروشی، عدم رعایت بهداشت، عدم وجود ترازوی دیجیتال و... مشاهده و برای متخلفان تشکیل پرونده شد گفت: برای برخی متخلفین نیز دستور کسر سهمیه آرد صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از مردم نسبت به ارسال گزارش‌ها و همکاری با سازمان تعزیرات حکومتی قدردانی کرد و افزود: تقاضا داریم آنها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را ازطریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: رضایت مردم باید ملاک کارنانوایی‌ها باشد و هیچ عذری برای توجیه تخلف پذیرفته نیست. 

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازرسی تعزیرات مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان سهمیه آرد تخلف نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به منظور بررسی قیمتها و  رعایت اصول بهداشتی کارگاههای شیرینی پزی، گشت مشترک تعزیرات و علوم پزشکی  کارگاههای شیرینی پزی را ارزیابی کردند.
مدیر کل تعزیرات استان کرمان گفت: گشت های مشترک دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت، نیروی انتطامی، اماکن ، اصناف، صنعت و معدن، دامپزشکی، جهادکشاورزی تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.
ارسلان میری افزود:  گشت های مشترک به تخلفات و قیمت های غیرمتعارف  تذکر  می دهند و اگر به موارد مورد نظر عمل نکنند برای بررسی دقیق آن واحد پلمب می‌شود.
 بگفته وی درمرکز استان کرمان هرروز ۲واحد گشت مشترک و در شهرستان ها یک واحد گشت مشترک فعال است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است
  • رسیدگی به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی پارسال درآذربایجان غربی