Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از صبح امروز در فضای مجازی بازداشت یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مازندران مطرح شده بود که در این زمینه حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران با تایید این خبر اظهار کرد: در ادامه مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با هرگونه فساد اداری یکی از مدیران‌کل دستگاه اجرایی استان با عنوان اتهامی ارتشاء و اختلاس بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدام به‌موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران و ورود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این رابطه پرونده قضایی در یکی از شعاب بازپرسی تشکیل و در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد: بنا به تحقیقات اولیه و مستندات موجود در پرونده و جرایم متعدد؛ متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی ضمن تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمان‌ها و نهادها از برخورد قاطع و بی‌اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف همواره اولویت دستگاه قضایی استان خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۱۸/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری سربازان گمنام امام زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوء استفاده از روابط خصوصی با مامورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، اخذ رشوه و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، عباس پوریانی افزود: متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهر، وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سوء استفاده از جایگاه اداری، در یک پرونده‌ مرتبط با جرائم بهداشتی را داده بود.

وی ادامه داد: متهم در مرحله اول، مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ نموده و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضایی، متهم درحین ارتکاب جرم و پس از اخذ سکه‌ها، توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرائم ارتکابی، با صدور قرار مناسب، روانه زندان شد.

پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • آیا می توان به قرار بازداشت موقت اعتراض کرد؟
  • بازداشت عضو شورا و شهردار نسیم شهر / بازداشت نهمین عضو شورا