Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@21:16:15 GMT

جنگل حرا یک سرمایه ملی است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۶۴۰۲

جنگل حرا یک سرمایه ملی است

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از ظرفیت‌های گردشگری روستا و اسکله تفریحی حرا سهیلی گفت: جنگل حرا یک سرمایه ملی است.

به گزارش برنا؛  افشار فتح الهی، عصر روز سه‌شنبه 9 آذرماه 1400، به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از ظرفیت‌های گردشگری جنگل حرا و روستای سهیلی بازدید کردند.

در این بازدید مردم هنرمند سهیلی، با اجرای موسیقی اَزوا و نمایش هنرهای دستی بانوان به استقبال سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح الهی با حضور در عرشه شناور سنتی تَرتَری و بازدید از آبراهه‌های زیبای جنگل‌های مانگرو، بیان داشت: بهره‌برداری از پتانسیل‌های گردشگری این میراث طبیعی، نیازمند توسعه امکانات و ارتقا کیفیت خدمات به گردشگران است که باید منطبق بر استانداردهای زیست‌محیطی باشد.

وی افزود: جنگل حرا یک سرمایه ملی است و باید با ارائه طرح‌های نو و برنامه‌ریزی‌های جدید از این ظرفیت ارزنده خدادادی، به نفع جامعه محلی بهره‌برداری بهتری کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم همچنین بر لزوم ساماندهی و بهسازی سازه‌های فروشگاهی و غرفه‌های نمایشگاهی این اسکله تفریحی تأکید کرد.

در حاشیه این بازدید با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به همراه شیخ محمدصالح امینی، رییس شورای حل اختلاف قشم، جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و مسوولان شهرستان، کافه‌رستوران سنتی جنگل حرای سهیلی در این اسکله تفریح به افتتاح رسید.

بازدید از تماشاگه حرا و آشنایی با ظرفیت های بومی، سنتی و طبیعی جزیره، بخش دیگری از این برنامه بود.

نوآوری و ارتقا کیفیت خدمات گردشگری با پشتیبانی سازمان منطقه آزاد قشم و اقدام عملیاتی نیروهای بومی فعال در این حوزه، از موضوعات مورد تأکید دکتر فتح الهی در دیدار از این مرکز بود.

در ادامه این بازدید میدانی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از بام سهیلی، یکی دیگر از ظرفیت‌های گردشگری این روستا دیدن کرد.

فتح الهی در این بازید بر لزوم واگذاری کامل فضاهای رفاهی و تفریحی روستاها به دهیاران و تقبل حفظ و نگهداشت این اماکن توسط آنان تأکید کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنگل موسیقی قشم گردشگری سرمایه جامعه قشم گردشگری جنگل حرا سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم فتح الهی جنگل حرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد

نماینده‌ ویژه رئیس‌ جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر ایجاد بسترهای متنوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الله عبدالملکی امروز در حاشیه بازدید از غرفه فرصت‌های سرمایه‌گذاری که در پایانه جدید فرودگاه بین‌المللی کیش برپا شده، اپهار داشت: ایجاد چنین بسترهایی نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های مناطق آزاد به عنوان بهشت سرمایه‌گذاری به مخاطبان گروه هدف، جذب و جلوگیری از خروج سرمایه‌ها از کشور دارد.

وی ضمن ابراز رضایت از تسهیل فرایند‌ها توسط شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش، بر ایجاد بسترهای متنوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تاکید کرد.

نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، گفت: حدود 18 میلیارد یورو مجموع صادرات سالانه مناطق آزاد ایران بوده و بیش از 80 درصد ترانزیت جمهوری اسلامی ایران از طریق مناطق آزاد انجام شده بر همین جهت همیشه عنوان کردیم مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران بهشت سرمایه‌گذاری هستند.

عبدالملکی بر ایجاد بسترهای متنوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تاکید کرد.

لازم به ذکر است، نماینده ویژه رئیس جمهور در جمع مدیران سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور یافت و به بررسی عملکرد ستاد نوروزی جزیره پرداخت.

براساس اعلام رسمی شرکت بنادر و فرودگاه‌ها، جزیره زیبای کیش به عنوان دومین مقصد محبوب سفرهای نوروز 1403 کشور بعد از مشهد مقدس اعلام شده است.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • برخی فرآیندهای اقتصادی در مناطق آزاد اصلاح می‌شود
  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • ثبت سفارش خودرو‌های هیبریدی و برقی برای واردات به منطقه آزاد کیش
  • دشمت شیمبار جلوه گاهی از بهشت در بهار خوزستان
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند