Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: اکنون ۵۷ پروژه مدرسه سازی با ۳۱۳ کلاس درس در استان با مشارکت خیرین در دست اجرا داریم.

وی با بیان اینکه ۵۲ میلیارد تومان اعتبار سهم خیرین مدرسه ساز برای احداث این تعداد فضای آموزشی است، گفت: برای تسریع در تکمیل این فضاهای آموزشی باید تلاش همه جانبه ای انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی افزود: با توجه به حجم نیاز کلاس‌ها و فضاهای آموزشی در استان، تقویت جامعه خیرین و فراهم کردن زمینه مشارکت بیشتر مردمی در امر مدرسه سازی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز دانش آموزان باید احداث اردوگاه ویژه دانش آموزان در مارگون در دستور کار قرار بگیرد.

هاشمی با بیان اینکه هزینه بالای مدارس و سرانه فضاهای آموزشی دانش آموزان معلول، نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و خیرین مدرسه ساز به آموزش و پرورش است، گفت: دستگاه‌های اجرایی که در مصوبات شورای آموزش و پرورش استان تعهدی دارند، در تحقق تعهداتشان اقدام کنند.

کد خبر 5365468

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد خیرین مدرسه ساز سید جواد هاشمی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا عکس استانها ایلام شیوع کرونا بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است

بهزاد محمدی خلفلو در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در دولت مردمی آیت الله رییسی جای جای استان اردبیل به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده و از شمال تا جنوب این استان ساخت و تکمیل واحدهای آموزشی در جریان است.

وی خاطرنشان کرد: امسال در دو نوبت تجهیزات آموزشگاهی و هنرستانی تهیه و توزیع شده که در مجموع ۴۱ میلیارد تومان برای خرید و تهیه این تجهیزات آموزشی و هنرستانی هزینه شد و در ابتدای سالتحصیلی و اسفندماه این امکانات و تجهیزات در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل با بیان اینکه امیدواریم دانش آموزان از این تجهیزات و امکانات به بهترین شکل استفاده کنند، افزود: وضعیت مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل در سال جاری اعم از تعهدات، میزان تحقق و سهم مشارکت های مردمی در فضاهای تحویلی سال گذشته مطلوب است و استان اردبیل به وجود خیرین مدرسه ساز ایثارگر به خود می بالد و همواره از چهره هایی همچون مرحوم علیپور در سطح ملی و حتی بین المللی به نیکی یاد می شود.

محمدی خلفلو ادامه داد: با توجه به اینکه ۳۰ درصد مدارس احداثی در استان اردبیل خیرساز است ما تلاش کردیم تا پروژه های نیمه تمام خیرساز را با تزریق اعتبارات دولتی تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم و برای سال آینده نیز چنین هدفگذاری انجام شده تا با ارتقای مشارکت خیرین و احداث پروژه ها از محل مسئولیت اجتماعی نهادهای مختلف بتوانیم کمک کار نظام تعلیم و تربیت باشیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۷۳ پروژه خیرساز در سطح استان در حال اجراست و تعدادی از خیرین نیز در کنار ساخت مدرسه در مناطق پرتراکم دانش آموزی در خرید تجهیزات و امکانات آموزشی نیز آستین همت بالا زده اند تا بتوانند رضای الهی را کسب کنند.

کد خبر 6063625

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • اسکان ۱۱هزار و ۵۰۰نفر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی