Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@16:14:09 GMT

زمان نشست خبری یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۶۵۱۶

زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و پرسپولیس اعلام شد

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس اعلام شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سازمان لیگ، زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس روز جمعه ۱۲ آذر در سالن روابط عمومی سازمان لیگ به شرح زیر برگزار می شود:
جمعه 
ساعت ۱۲:۳۰ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیسس
ساعت ۱۳ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال
مسابقه دو تیم روز شنبه ۱۳ آذر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، این اعلام زمان از سوی سازمان لیگ در حالی است که باشگاه استقلال هم اعلام کرده به عنوان میزبان خودش می خواهد این نشست را برگزار کند.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! نادر فریادشیران: چرا شماره های 7 و 9 بازیکنان تیم ملی تغییر می کند؛ اگر نفسش حق است، دعا کند دریاچه بختگان یا هامون پرآب شوند رونمایی از رقم قرارداد رودی ژستد و کوین یامگا اطمینان لواندوفسکی و سران بایرن مونیخ از رسیدن توپ طلا به مهاجم لهستانی قبل از شروع مراسم / کیکر راموس خطاب به مسی: دوست من دریافت هفتمین توپ طلا را تبریک می گویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زمان نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از قطع همکاری فرهاد مجیدی با تیم اماراتی الاتحاد الکلبا، سرمربی سابق استقلالی‌ها این روزها فعالیت خود را خارج از دنیای فوتبال سپری می‌کند.

به نقل از فرهیختگان البته درباره مجیدی شنیده می‌شد این چهره از فدراسیون فوتبال پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید را دریافت کرده هرچند آن را رد کرده است، اما صالح مصطفوی دستیار سابق فرهاد مجیدی در تیم‌های استقلال و الاتحاد الکلبا خبر داد: مجیدی از برخی تیم‌های لیگ برتری امارات پیشنهادهایی دارد و حتی این امکان وجود دارد تا قبل از پایان لیگ برتر این کشور از تیم جدید خود رونمایی کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888691

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی