Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:03:09 GMT

آخرین تصاویر از استادیوم شهید وطنی قائمشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۶۷۵۳

مدیران ورزش در شهر قائمشهر و استان مازندران در تلاش هستند هر چه سریعتر استادیوم شهید وطنی قائمشهر را برای میزبانی از بازی های نساجی آماده کنند.

به گزارش "ورزش سه"، ابتدای فصل و به دنبال اعلام سازمان لیگ مبنی بر اینکه برگزاری بازی های لیگ برتر در چمن مصنوعی ممنوع است عملیات بازسازی استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر و هم چنین کاشت چمن طبیعی آغاز شد و نساجی بالاجبار در هفته های سپری شده از لیگ برتر دیدارهای خانگی خود را در استادیوم شهدای ساری برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به تاکید استاندار و سرعتی که روند بازسازی استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر به خود گرفته به نظر می رسد این استادیوم با شروع دور برگشت بازی های لیگ برتر برای میزبانی از بازی های نساجی آماده شود. هم اکنون عملیات زیر سازی و هم چنین حفر چاه برای قرار دادن تاسیسات در کنار زمین به پایان رسیده است و پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک زمین آماده کاشت چمن طبیعی شود.

 

 

 

 

باشگاه نساجی امروز در نامه ای به هیات فوتبال استان خراسان رضوی خواستار برگزاری بازی در استادیوم امام رضای مشهد تا زمان مهیا شدن استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر شده است. فعلا هیات فوتبال استان خراسان به این نامه پاسخی نداده است.

نساجی مازندران ورزشگاه شهید وطنی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران ورزشگاه شهید وطنی استادیوم شهید وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز با احترام به نام نادر دست نشان از وی به عنوان نماز با سوره فوتبال مازندران و قائمشهر یاد کرد و افزود: جای بهترین روزهای سخت تیم نساجی خالی است.

وی درباره بازی با تیم تراکتورسازی تبریز گفت این دو تیم هویت مناطق جغرافیایی خودشان هستند و ما با تیم تراکتور خاطرات خوبی داریم.

وی با اظهار اینکه به عنوان کادر فنی تیم نساجی موظف هستیم که بازی با کیفیتی با ارائه دهیم، ادامه داد: امیدوارم بازی فردا خوب و با کیفیت باشد و اتفاقات به نفع تیم نساجی رقم خورد.

مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه بعد از حضور ساکت الهامی حس خوبی بین هواداران و تیم ایجاد شده است، یادآور شد: اگر اینگونه باشد ما به هدف خود رسیده‌ایم و از هواداران دعوت می‌کنیم که برای بازی فردا نیز به ورزشگاه بیایند و از این تیم حمایت کنند.

صداقت به عنوان اینکه هواداران انرژی مضاعفی به تیم می‌دهند به ما کمک می‌کنند، افزود: با توجه به نفراتی که داریم بر نامه‌ریزی برای خلق موقعیت در بازی انجام می‌شود امیدواریم روز بدشانسی بودن ما و ستاره بودن گلر تیم حریف و هر چیز دیگر پایان رسد.

وی گفت: مهم این است که تمام ارکان و اجزای تیم نساجی با تمام توان و تلاش برای ارتقای کیفیت تلاش کنند و هواداران قول می‌دهیم که هیچ کمی و کاستی نگذاریم و انشالله که بدشانسی‌های پایان رسد.

بازی دو تیم نساجی و تراکتورسازی روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.

کد خبر 6082155

دیگر خبرها

  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد