Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکثر مسائل در اینترنت با پاسخ همراه هستند، اما ۱۰ راز عجیب حل نشده وجود دارد که در این گزارش به آن می‌پردازیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از unbelievable-facts، در عصر دیجیتال امروز، اینترنت برای همه سوالات ما پاسخی دارد. اگر دنبال هر اصطلاح یا معمایی بگردیم حتما راه حلی پیدا می‌کنیم.

میلیون‌ها وب سایت و انجمن وجود دارد که دانش فراوانی را در اختیار ما قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با این حال، معما‌هایی وجود دارد که حتی اینترنت هنوز نتوانسته آن‌ها را حل کند و کاربران اینترنت سال‌ها است که به دنبال پاسخ هستند. در ادامه به معرفی ۱۰ مورد از عجیب‌ترین معما‌های اینترنتی حل نشده می‌پردازیم.

بیت کوین

مردی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو ارز دیجیتال بیت کوین را در سال ۲۰۰۹ راه اندازی کرد. برخی از کاربران اینترنت گمانه زنی‌هایی را درباره او مطرح کردند. یکی از آن‌ها این بود که به جای یک مرد، ممکن است یک گروه کامل پشت این کار باشند. ساتوشی ناکاموتو نام مستعار خالق بیت کوین است.

او همچنین اولین پایگاه داده بلاک چین را ابداع کرد. در زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۰۹، حساب ساتوشی ناکاموتو ۵۰ بیت کوین داشت. در دسامبر ۲۰۱۷، ارزش این بیت کوین‌ها به ۱۹ میلیارد دلار افزایش یافت. ماجرا‌های بسیاری برای یافتن ناکاموتو واقعی پیش آمده، اما جستجو همچنان ادامه دارد.

معمای عمومی

معمای عمومی یک معمای حل نشده است که همراه با پیام‌های رمزآلود در اینترنت ارسال شده است. کاربری به نام "Publius" این پیام‌ها را ارسال کرده است.

معما مربوط به آلبوم The Division Bell پینک فلوید بود. این کاربر قول داده بود که هرکس این معما را حل کند جایزه می‌گیرد. گروه پینک فلوید هر گونه ارتباط با این معما را تکذیب کرد و این هنوز یک معمای حل نشده است.

پازل Cicada ۳۳۰۱

یک سازمان، سه پازل را در اینترنت منتشر کرد. این پازل ۶۰ صفحه‌ای همه را گیج کرد. آنقدر پیچیده بود که هنوز کسی نتوانسته این معما را حل کند.

برخی گفتند که این یک ابزار استخدام برای CIA یا NSA است. دیگران پیشنهاد کردند که این یک بازی واقعیت جایگزین است. هیچکس در مورد مرد یا شرکتی که پشت این پازل‌ها قرار دارد چیزی نمی‌داند.

آخرین پازل در سال ۲۰۱۴ در توییتر منتشر شد. پازل سوم Cicada ۳۳۰۱ یکی از پربحث‌ترین‌ها در بین کاربران اینترنت است. در حالی که دو پازل اول در عرض یک سال حل شدند، هنوز کسی نتوانسته است پازل سوم را حل کند. پس از سال ۲۰۱۴ نیز، به جز چند پیام، هیچ پازل جدیدی در فضای مجازی منتشر نشد.

ویدئوی ۱۱ B-X-۱۳۷۱،

۱۱ B-X-۱۳۷۱ یک ویدیوی وایرال است که به GadgetZZ، وبلاگ فناوری سوئد ارسال شده است. آن‌ها آن را در سال ۲۰۱۵ منتشر کردند. این ویدئو تصویر فردی را با لباس پزشک طاعون به تصویر می‌کشید. او در یک ساختمان متروکه قدیمی ایستاده بود.

GadgetZZ، توضیح داد که این ویدئو را در یک DVD ارسال شده از لهستان دریافت کرده است. کاربران اینترنت با استفاده از یک طیف‌نگار، پیام‌های وحشتناکی را از این ویدیو کشف کردند.

یکی از این تصاویر حاوی پیام "شما در حال حاضر مرده اید" بود، در حالی که تصویر دیگری جمجمه انسانی را با شخصیت‌های عجیب و غریب در اطراف آن نشان می‌داد. مردی با نام مستعار، پارکر وارنر رایت، ادعا کرد که او این ویدئو را ساخته است.

او شواهد کمی مانند عکس‌های ماسک، روپوش و دستکش‌های استفاده شده در ویدئو ارائه کرد. او همچنین عکس‌هایی از دی‌وی‌دی‌هایی را که پست کرده بود نشان داد.

با این حال، او هرگز هویت خود را فاش نکرد. برخی از کاربران گفتند که او یک کلاهبردار بوده است، اما تا الان چیزی ثابت نشده است.

متون Markovian Parallax Denigrate

Markovian Parallax Denigrate مجموعه‌ای از متون غیرقابل توضیح است که در سال ۱۹۹۶ در Usenet ارسال شده است. یک کاربر ناشناس صد‌ها پیام را به صورت آنلاین ارسال کرده است.

کاربران در ابتدا این موارد را به عنوان هرزنامه رد کردند. بعدها، برخی از کاربران یوزنت این فرضیه را مطرح کردند که این کلمات یک کد مخفی یا کد مکان ایستگاه‌های جنگ سرد هستند.

البته علیرغم تلاش‌های متعدد برای شکستن پیام ها، هیچکس نتوانسته هیچ نوع معنای پنهانی را در آن‌ها تشخیص دهد.

مرموزترین آهنگ اینترنت

مرموزترین آهنگ اینترنت در سال ۱۹۸۴ منتشر شد. این یک پدیده اینترنتی وایرال است. کاربران اینترنت تلاش‌های مشترکی را برای یافتن منشأ این آهنگ انجام داده‌اند، اما با وجود تئوری‌های متعدد، هنوز پاسخی در دست نیست.

گذرگاهی در غار

در یک وب سایت، مردی به نام "تد" درباره گذرگاهی در یک غار بکر واقع در مکانی ناشناخته در ایالات متحده پست گذاشت. او تجربیات عجیب خود را در غار به اشتراک گذاشت، اما هرگز هویت واقعی خود را فاش نکرد. به گفته برخی افراد، این فقط یک داستان تخیلی بود. با این حال، هیچکس به طور قطع راز این داستان را نمی‌داند.

ناپدید شدن زن کره‌ای

یک زن کره‌ای با نام اینترنتی "Chip-Chan" زندگی خود را در هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته در اینترنت پخش زنده کرد. اما ناگهان، یک روز او پخش زنده را متوقف کرد.

هیچکس نمی‌دانست چه اتفاقی برای او افتاده است. در حالی که برخی ادعا می‌کردند که او یک زن بیمار روانی است، برخی دیگر احساس می‌کردند ویدیو‌های او بخشی از یک پروژه هنری بوده است. با این حال مثل موارد قبلی، در این پرونده نیز هنوز چیزی ثابت نشده است.

سرقت قبر برای احمق‌ها

یکی از کاربران اینترنت ویدئویی با عنوان سرقت قبر برای احمق‌ها را در اینترنت منتشر کرد. این ویدئو مرد جوانی را نشان می‌داد که پشت دوربین با دوستانش صحبت می‌کرد و در سرتاسر ویدئو یک جمجمه انسان را در دست داشت و نکاتی برای دزدی از قبر‌ها ارائه می‌کرد. هنوز هیچکس نتوانسته این مرد را شناسایی کند.

دروازه بهشت

دروازه بهشت یک فرقه آمریکایی درباره بشقاب پرنده و در نزدیکی سن دیگو، کالیفرنیا مستقر بود. پلیس در سال ۱۹۹۷، ۳۹ نفر از اعضای این گروه را در خانه ای، مرده پیدا کرد که طبق باور‌های عجیب آن ها، برای سوار شدن به فضاپیمای فرازمینی خودکشی کردند.

البته تقریباً ۲۴ سال بعد، وب سایت فرقه هنوز کار می‌کند. هیچکس نمی‌داند افرادی که وب سایت را اداره می‌کنند چه کسانی هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اینترنت راز پنهان کاربران اینترنت ارسال شده بیت کوین حل نشده پیام ها وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد

به گزارش خبرآنلاین این انتصاب از سوی روزنامه دولت ایران با واکنش منفی روبرو شد.

روزنامه ایران نوشت:به گفته این کاربران، عمیدی پیش از این نیز سابقه حضور در روابط عمومی شرکت ملی پست را در کارنامه داشته و انتشار برخی اخبار و اظهارات حاشیه‌ساز از سوی این اداره، موجب ایجاد خط تخریبی علیه دولت سیزدهم شده بود و همین امر انتقاد این کاربران را برانگیخته است.

21302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899333

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • عکس| تصویر جدید عموپورنگ در آغوش امیرمحمد/تعجب کاربران از تغییرات داریوش فرضیایی
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود