Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:30:49 GMT

رییس هیات شمشیربازی استان کرمانشاه انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۶۸۶۸

رییس هیات شمشیربازی استان کرمانشاه انتخاب شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی کرمانشاه به ریاست باقرزاده رئیس فدراسیون و با حضور مسئولان ورزش استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

در این مجمع مریم امیری، هیبت الله دارابی و مهدی عباسی سه کاندیدای احراز پست ریاست هیات شمشیربازی استان کرمانشاه بودند که پس از اعلام کناره گیری مریم امیری به نفع هیبت الله دارابی و عدم حضور مهدی عباسی که به منزله انصراف وی تلقی شد کار رای گیری با حضور تنها کاندید باقیمانده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رای گیری انجام شده نیز هر ۱۴ عضو مجمع به ریاست هیبت الله رضایی رای مثبت دادند تا وی برای چهار سال آتی ریاست شمشیربازی استان کرمانشاه را برعهده بگیرد.

بازگشت شرایط رشته شمشیربازی به کرمانشاه به روزهای خوب گذشته یکی از برنامه های مهم رئیس جدید هیات استان بود که در این نشست توسط مریم امیری نماینده وی اعلام شد.

اجرای برنامه استعدادیابی با حضور در مدارس و برگزاری دوره های مختلف با کمک پیشکسوتان این رشته در استان، جذب اسپانسر، فعال کردن شهرستان ها، اعزام تیم های استانی در هر سه رشته سابر، فلوره و اپه به مسابقات مختلف کشور از دیگر وعده‌های رییس جدید هیات شمشیر بازی استان بود.

ایجاد امکانات برای جذب علاقمندان، همگانی کردن شمشیربازی و کشاندن آن به سطح فضای باز برای آشنا شدن خانواده ها با آن، پرورش مربیان و ارتقای داوری و مربیگری و میزبانی اردوهای مختلف تیم های ملی از اهم برنامه های رئیس جدید هیات شمشیربازی کرمانشاه بود که در این مجمع اعلام شد.

کمبود امکانات و تجهیزات، اسپانسر، پیست استاندارد، کمبود شمشیر و تیغه نیز از مهمترین مشکلات کنونی شمشیربازی در کرمانشاه است که رئیس جدید هیات استان ضمن اشاره به این مشکلات از برنامه ریزی برای رفع آنها خبر داد.

پیش از این «بابک ترابی» برای مدت چهار سال ریاست هیات شمشیربازی استان کرمانشاه را بر عهده داشت.

برچسب‌ها شمشیر بازی مجمع انتخاباتی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شمشیر بازی مجمع انتخاباتی کرمانشاه شمشیر بازی مجمع انتخاباتی کرمانشاه شمشیربازی استان کرمانشاه هیات شمشیربازی جدید هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم پرویز داوودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشأ خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داوودی، موجب تأثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشأ خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6082017 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم