Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@17:30:02 GMT

توصیه جنتی به نمایندگان مجلس

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۶۹۰۷

توصیه جنتی به نمایندگان مجلس

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز در نطق پیش از دستور جلسه شورای نگهبان، با اشاره فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس، گفت: روز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی را گرامی می‌داریم و حقیقتاً روز خوبی به عنوان روز مجلس انتخاب شده است.

وی افزود: امیدوارم که شهید مدرس بیش از قبل الگوی مجلس و تمام نهادهای کشور باشد چرا که این شهید، ویژگی‌های برجسته‌ای دارد که فقط الگوی یک نهاد و جمع نیست بلکه این ویژگی‌ها می‌تواند الگوی خوبی برای تمام نهادها و شخصیت‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای نگهبان با بیان ویژگی‌های بارز شهید مدرس، او را فردی شجاع، با اخلاص، ساده‌زیست، ضداستکبار و دارای استقلال شخصیت توصیف کرد و اظهار داشت: شهید مدرس که شخصیتی تاریخ ساز بود، باید برای مجلس الگو باشد و نمایندگان مجلس باید از ویژگی‌های شخصیتی این الگو استفاده ببرند.

جنتی اضافه کرد: مردم باید شخصیت و ویژگی‌های شهید مدرس را بشناسند، حتی بهتر است که شهید مدرس در حوزه، دانشگاه و حتی مدارس بیشتر معرفی شود تا آحاد جوانان با این شخصیت بزرگ بیشتر آشنا شوند.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس باید با الگوگیری از شهید مدرس به عنوان یک شخصیت بزرگ و تاریخ ساز، به کارهای ضروری و رفع مشکلات اولویت‌دار مردم بپردازند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آیت الله جنتی شهید مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، جو بایدن پس از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، تحت فشار فزاینده‌ای برای لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران قرار گرفته است. این فشارها بیشتر از سوی نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره وارد شده است. 

ایالات متحده برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۸ تحریم‌های ۱۰ میلیارد دلاری را لغو کرد و به ایران این امکان را داد تا به پول مسدود شده خود دسترسی داشته باشد.

حجم ویدیو: 4.54M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • آیت‌الله جنتی: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم