Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، به موجب این تفاهم نامه بیمه سینا اقشارآسیب‌پذیر ساکن مناطق هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را زیر چتر بیمه ای خود قرار می‌دهد.  

در این جلسه که به میزبانی بیمه ‌سینا برگزار شد، خاوه‌ای معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی موضوع ورود صنعت بیمه به مساله محرومیت‌زدایی را اقدامی نو و درخور تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد که با اجرای این تفاهم‌نامه، روند پیشرفت و آبادانی مناطق محروم به پایداری مناسب دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خاوه‌ای در ادامه ماموریت اصلی بنیاد علوی را توانمندسازی تهیدستان برشمرد و افزود: اساسا بنیاد علوی نمی‌تواند در رسیدگی به محرومین نگاه موردی و ناپایدار داشته باشد و فعالیت‌هایی که در حال انجام است، منبعث از فرمان مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان است.

خاوه‌ای در ادامه گفت: محرومیت گسترده و پراکنده است اما برای رسیدن به الگوی مناسب در یک منطقه کار آبادانی و پیشرفت را شروع کردیم و امروز به 40 منطقه گسترش یافته است. 
وی ادامه داد : این نکته بدان معنا نیست که در بقیه مناطق کاری انجام نمی‌دهیم ولی تمرکزمان بیشتر در این نقاط است. شاید بتوان گفت الان علاوه بر 40 منطقه هدفی که در آن مشغول فعالیت هستیم، نزدیک به 200 نقطه کشور حضور فعال داریم.

کد خبر 640614

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش باران که سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و نفوذ شدید آب در منازل مسکونی مردم در شهر کنارک شده بود، یک گروه ۳۵ نفره از آتش نشانان پایتخت به همراه خودروها و تجهیزات کامل، به این شهر اعزام شدند.

حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهر کنارک به منظور کمک رسانی و با تعاملات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و وزارت کشور بوده است. با هماهنگی مسئولان محلی، این گروه اعزامی از تهران تا به حال تخلیه آب از حدود ۵۰ ساختمان انجام و مسیرهای اصلی ۸ روستای شهرستان کنارک را باز شد به طوری که امدادرسانی و خدمات رسانی به هموطنان را انجام و تقریبا کار رو به اتمام است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه ساختمان متروپل و همچنین سیل امام‌زاده داود نیز خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟ آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک کد خبر 846957 برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان