Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم محمدی صبح چهارشنبه در نشست شورای اقامه نماز و زکات چهارمحال و بختیاری با اشاره به چهار وجهه زکات، اظهار کرد: در هشت ماهه نخست امسال ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات در استان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ۶۰ درصد زکات جمع‌آوری شده برای محرومان هزینه می‌شود، عنوان کرد: ۴۰ درصد باقی مانده باید در پروژه‌های عامل المنفعه هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به محرومیت استان، تصریح کرد: به دلیل محرومیت‌های موجود در این استان ۹۰ درصد از زکات جمع‌آوری شده به منظور محرومیت‌زدایی هزینه شده است.

محمدی ادامه داد: ۱۰ درصد باقی مانده مبالغ جمع‌آوری شده در پروژه‌های عام المنفعه هزینه شده است.

وی به شفافیت مالی زکات جمع‌آوری شده اشاره کرد و گفت: مستندسازی مالی و شفافیت آن در دستور کار است که کمترین شبهه‌ای به این مهم وارد نشود.

کد خبر 5365172

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد چهارمحال و بختیاری زکات شورای زکات ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا عکس استانها ایلام شیوع کرونا شهرداری قم جمع آوری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال‌وبختیاری از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در خیابان کاشانی شهرکرد خبر داد.

مهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تعداد ۳۰ دستگاه موتورسیکلت که اقدام به دور دور و حرکات نمایشی خطرناک و سلب آسایش و آرامش عمومی در شهر می‌کردند با همکاری پلیس راهور توقیف شدند.

وی تصریح کرد: تعداد سه نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سلب آسایش عمومی کرده بودند، دستگیر و پس از تفهیم اتهام محاربه، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

کد خبر 745545

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری