Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:57:36 GMT

عذری برای توجیه تخلف نانوایی های همدان پذیرفته نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۷۱۹۲

عذری برای توجیه تخلف نانوایی های همدان پذیرفته نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش جودکی چهارشنبه با توجه به اعلام نرخ جدید انواع نان به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی، معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل غلّه، مدیر بازرسی سازمان صمت، رئیس اتحادیه، نماینده بهداشت و دیگر مسئولین به صورت سرزده از نانوایی‌های همدان بازرسی کرد و گفت: رضایت مردم باید ملاک کار نانوایی‌ها باشد و هیچ عذری برای توجیه تخلف پذیرفته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این بازرسی تخلفاتی نظیر کم فروشی، عدم رعایت بهداشت، عدم وجود ترازوی دیجیتال غیره مشاهده وتشکیل پرونده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با تاکید بر اینکه در این راستا، برای برخی متخلفین نیز دستور کسر سهمیه آرد صادر شد، عنوان کرد: تقاضا داریم تا مردم استان همدان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir آگاه و تخلفات را اعلام کنند.

کد خبر 5365380

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی همدان نانوایی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا عکس استانها ایلام شیوع کرونا شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: در گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی دو واحد صنفی کافی‌شاپ در مشهد به علت تخلف پلمب شدند.

محسن صیادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان
  • ۱۲ هزار پرونده تخلف اقتصادی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • کشف ۵۶۰ تخلف صنفی در طرح‌های نظارتی نوروزی
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان
  • ثبت ۲۸۴ مورد بازرسی در طرح نوروزی گیلان