Web Analytics Made Easy - Statcounter

تأمین سرمایه خلیج فارس با شرکت‌های تأمین سرمایه‌ کاردان و ملت به منظور مشارکت در ارائه خدمات مالی در بستر بازار سرمایه دو تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش شانا به نقل از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس در دومین روز از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱) دو تفاهم‌نامه همکاری با دو شرکت تأمین سرمایه کاردان و ملت با هدف تأمین مالی پروژه‌های صنعت پتروشیمی به‌ویژه پروژه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دو تفاهم‌نامه به‌منظور ارائه خدمات مالی بازار سرمایه از سوی دو شرکت تأمین سرمایه تملت و کاردان و با پشتیبانی بانک‌های عامل ملت و تجارت بین این دو تأمین سرمایه و تأمین سرمایه خلیج فارس امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت‌های تأمین سرمایه خلیج فارس و بانک ملت و تأمین سرمایه بانک ملت و تأمین سرمایه خلیج فارس با حضور جواد عشقی‌نژاد مدیرعامل «تفارس»، رضا دولت‌آبادی مدیرعامل «وبملت» و سید روح‌الله حسینی مقدم مدیرعامل «تملت» امضا شد.

طراحی الگوهای تأمین مالی برای شرکت‌های بزرگ صنعت پتروشیمی از طریق بازار سرمایه به شکل کنسرسیوم یکی از مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه بود، همچنین استفاده از ظرفیت‌های طرف‌های تفاهم‌نامه برای تأسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری جدید با هدف تجهیز منابع خرد و استفاده از حمایت‌های بانک ملت برای توسعه تأمین مالی پروژه‌ها از دیگر موارد مهم تفاهم‌نامه یادشده بود.

در تفاهم‌نامه تفارس و کاردان که به امضای عشقی‌نژاد و احسان مرادی، مدیران عامل این دو شرکت تأمین سرمایه رسید، دو طرف برای ارائه خدمات مالی در بستر بازار سرمایه به کسب و کارها بنابه ضرورت و توافق طرف‌ها به‌صورت مشترک توافق کردند.

با این تفاهم‌نامه‌ها، امکان تأمین مالی ۳۰ هزار میلیاردی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از بازار سرمایه برای تکمیل پروژه‌های در حال انجام شتاب می‌گیرد.

منبع: شانا

کلیدواژه: تأمین سرمایه خلیج فارس امضا تفاهم نامه بازار سرمایه تأمین سرمایه خلیج فارس شرکت تأمین سرمایه تفاهم نامه همکاری تأمین سرمایه بازار سرمایه تأمین مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات