Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سخنگوی شورای شهر کرمانشاه گفت: تأخیر و تعلل ایجاد شده در انتخاب شهردار کرمانشاه برای انتخاب فرد مناسب و اصلح است. - اخبار استانها -

احسان حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: اگر انتخاب شهردار با تأخیر مواجه شده تنها برای دستیابی به یک انتخاب اصلح و آگاهانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: هرچند مردم و رسانه منتظر انتخاب سریعتر شهردار هستند اما نتیجه یک انتخاب صحیح در درازمدت مشخص می‌شود.

شهردار کرمانشاه از بین 6 گزینه نهایی انتخاب می‌شودزمان نهایی انتخاب شهردار کرمانشاه اعلام شدفرایند انتخاب شهردار کرمانشاه یک‌ماه زمان نیاز دارد

حیدریان گفت: همه فعالیت‌های شهرداری و کمیسیون‌ها در حال انجام است و سرپرست شهرداری نیز وظیفه خود را انجام می‌دهد و قانونگذار اختیار لازم را به وی داده است.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه افزود: همکاران با دقت در حال ارزیابی گزینه‌ها هستند که فردی مناسب برای کمک به شهر انتخاب شود.

انتهای پیام/832/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی کرمانشاه شورای اسلامی کرمانشاه انتخاب شهردار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی آئینی که ظهر سه شنبه با حضور برخی مسؤولان استانی، برگزار شد، «سجاد بهرامی» به عنوان شهردار سی سخت معرفی شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم گفت: منش مردم این دیار، ریشه در علم و فرهنگ دارد و شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

علی محمد روستا افزود: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای گردشگر پذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است و شهردار این شهر باید برای آبادانی شهر سی‌سخت تلاش و همت مضاعفی داشته باشد.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع و این شهر بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران آماده شود.

کد خبر 6079827

دیگر خبرها

  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • ماجرای تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • سی‌ان‌ان: اسرائیل حمله به رفح را به تأخیر انداخت
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • ببینید | بیان چه جملاتی در اجابت دعا مؤثر است؟
  • دو ماهواره سنجشی و مخابراتی با تاخیر پرتاب می شوند