Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نخستین دوره مسابقات لیگ چوب کشی به میزبانی باشگاه گیتی پسند و هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی اصفهان معرفی شدند.

نخستین دوره مسابقات لیگ چوب کشی امروز(چهارشنبه ۱۰ آذرماه) در دو بخش آقایان و بانوان با همکاری باشگاه گیتی پسند و هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان اصفهان در سالن پیروزی اصفهان و باغ ابریشم آغاز شد و با معرفی هشت تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی در روز نخست به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش آقایان تیم‌های مس سونگون آذربایجان شرقی، مدافعان حرم بتا اردبیل، گیتی پسند اصفهان، سایپا برازجان بوشهر، گسترش تهران، شهدای کران چهارمحال بختیاری، اکسیژن پرو خراسان جنوبی، اشتاد سازه‌ خراسان رضوی، بدن خراسان شمالی، نیرو خوزستان، شهرداری زاهدان، هخامنش فارس، جسم و اندیشه کرمان، مقاومت بعثت کرمانشاه، آریوبرزن کهگیلویه و بویراحمد، وحدت صبا گیلان، شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدون کنار مازندران و آینده سازان کبودرآهنگ همدان در ۴ گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان روز نخست این مسابقات از گروه اول تیم ‌های شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدون‌کنار با ۸ امتیاز و سایپا برازجان با ۴ امتیاز، در گروه دوم نیز تیم های مقاومت بعثت با ۱۱ امتیاز و تیم گسترش تهران با ۷ امتیاز، در گروه سوم نیز تیم های اشتاد سازه با هشت امتیاز و اکسیژن پرو با ۷ امتیاز و در گروه چهارم تیم های آینده سازان کبودرآهنگ با کسب ۱۲ امتیاز و جسم و اندیشه با ۸ امتیاز به مرحله بعد صعود کردند.

همچنین در بخش بانوان تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مجمع خیرین ورزش‌یار شبستر آذربایجان شرقی، مدافعان حرم بتا اردبیل، سایپا برازجان بوشهر، گسترش تهران، شهدای کران چهامحال بختیاری، اکسیژن پرو خراسان جنوبی، اشتاد سازه‌خراسان رضوی، بدن خراسان شمالی، نیرو خوزستان، شهرداری زاهدان، شهید شیردل فارس، جسم و اندیشه کرمان، اسپرینگ اسپرت کرمانشاه، آریوبرزن کهگیلویه و بویراحمد، وحدت صبا گیلان، شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدون کنار مازندران و فراز الوند درگزین همدان در ۶ گروه رقابتهای خود را آغاز کردند.

در رقابتهای بانوان و از گروه اول تیم‌های اشتاد سازه با ۱۱ امتیاز و آریوبرزن با ۸ امتیاز، در گروه دوم تیم های بدن خراسان شمالی با ۷ امتیاز و گسترش تهران با ۶ امتیاز، در گروه سوم تیم های بتا اردبیل با کسب هشت امتیاز و گیتی پسند با ۷ امتیاز و از گروه چهارم تیم های فراز الوند همدان با کسب ۷ امتیاز و مجمع خیرین ورزشی یار شهرستان شبستر با ۶ امتیاز به مرحله بعد صعود کردند.

نخستین دوره لیگ چوب کشی در بخش آقایان در ۷ وزن و در اوزان: ۶۰-، ۷۰، ۸۰-، ۹۰-، ۱۰۵-، ۱۲۵-، ۱۲۵+ و پنج وزن بانوان در اوزان: ۵۵-، ۶۵-، ۷۵-، ۸۵-، ۸۵+ برگزار می شود.

به گزارش ایسنا؛ رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی و فینال مسابقات از صبح فردا پنجشنبه در مجموعه باغ ابریشم در بخش آقایان و سالن پیروزی در بخش بانوان پیگری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کرمان شهرستان شبستر شهرداری زاهدان گیتی پسند اصفهان خراسان شمالی خراسان شمالي تیم اشتادسازه مشهد فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گسترش تهران ۷ امتیاز بخش آقایان اشتاد سازه ۷ امتیاز گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ووشو، چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک در بخش بانوان، ۲۸ و ۲۹ فروردین با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان به میزبانی زاهدان برگزار شد.   با پایان پیکار‌های بخش بانوان این رقابت ها، نتایج به شرح زیر اعلام شد:   وزن ۴۸- کیلوگرم: ۱. فائزه ابراهیمی از خراسان شمالی ۲. عسل کلامی از سمنان ۳. زهرا باغچقی از خراسان شمالی و یاسمین رضائیان از مازندران (سوم مشترک)   وزن ۵۲- کیلوگرم: ۱. لیلا سیاهوشی از همدان ۲. آرزو سلیمی از چهارمحال و بختیاری ۳. زهرا سکاکی از مازندران و حدیث باغچقی از خراسان شمالی (سوم مشترک)   وزن ۵۷- کیلوگرم: ۱. طاهره آذرپیوند کهگیلویه و بویراحمد ۲. نسرین رحمانی خراسان رضوی ۳. سیده دینا امامی از اصفهان و زهرا جعفریان از همدان (سوم مشترک)   وزن ۶۳- کیلوگرم: ۱. پردیس عیدی‌وندی از اصفهان ۲. فریبا عاقلی از خراسان رضوی ۳. راضیه بهادری از لرستان و زهرا مظفری چهارمحال و بختیاری (سوم مشترک)   وزن ۷۰- کیلوگرم: ۱. دنیا آقایی از سمنان ۲. آتنا حسینعلی‌زاده از هرمزگان ۳. سارگل امیدوندچالی از مازندران و زینب جلالوند از همدان (سوم مشترک)   وزن ۷۸- کیلوگرم: ۱. صبا کرمعلی از همدان ۲. ریحانه گیلانی از هرمزگان ۳. الهه باغچقی از خراسان شمالی و عاطفه یوسفی از مازندران (سوم مشترک)   وزن ۸۷- کیلوگرم: ۱. حانیه وحدانی از خراسان شمالی ۲. فاطمه براتی بریمانلو از چهارمحال و بختیاری ۳. فاطمه قیطاسی از کرمانشاه و زهرا امیدی حسین آبادی از هرمزگان   وزن ۸۷+ کیلوگرم: ۱. فاطمه برمکی از مازندران ۲. مهسا عرب از مازندران ۳. مریم رستمی از خراسان شمالی و هانیه عاشوری از قم   در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد. استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکار‌ها به سمنان رسید.

دیگر خبرها

  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال