Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی از واحدهای نانوایی در خصوص شکایت در مورد کم فروشی نان عرضه شده و همچنین کیفیت نان بازرسی از این واحدها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برای بررسی گزارش‌های مردمی، بازرسان اداره صمت به همراه اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان به صورت سرزده بازدیدهایی از واحدهای نانوایی در دستور کار قرار گرفت؛ همچنین به دلیل اهمیت ویژه‌ای که نان در سبد غذایی مردم دارد قطعاً این بازدیدها به صورت مستمر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شوش با اشاره به تخلف ۱۲ نفر از متصدیان واحدهای نانوایی تاکید کرد: متصدیان واحدهای متخلف پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

بهمن ادامه داد: در بازرسی‌های اخیر از واحدهای نانوایی بیشترین تخلف متصدیان واحدهای نانوایی، کم فروشی، عرضه نان نامرغوب، رعایت نشدن ساعت پخت و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است.

وی تصریح کرد: متصدیان واحدهای نانوایی که نسبت به تذکرات و اخطاریه‌های بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بی‌توجهی کنند، واحدهای آنها با هماهنگی اداره اماکن پلمب خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شوش یادآور شد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در خصوص گران‌فروشی، عدم درج قیمت، احتکار، عرضه خارج از شبکه و سایر موارد را به تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

کد خبر 5365656

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوش بازرسی نانوایی ها صنعت معدن و تجارت خوزستان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا ایلام گناوه شیوع کرونا واحدهای نانوایی متصدیان واحدهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره کافی کالا‌های اساسی در دزفول

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علیرضا خردمند گفت: با تمهیداتی که مدت‌ها قبل از آغاز ماه مبارک رمضان و سال جدید اندیشیده شده بود، شاهد عرضه همه اقلام و کالا‌های اساسی به میزان تقاضای شهروندان در سطح شهرستان دزفول هستیم.   وی افزود: با تلاش شبانه روزی مسئولان امر، کالا‌های اساسی ازجمله؛ گوشت، مرغ، برنج، خوراک، پوشاک و میوه به اندازه کافی و مایحتاج در بازار دزفول وجود دارد و ذخیره شده است تا بازار شهرستان با کمبودی مواجه نباشد.   خردمند با اشاره به ثبات قیمت‌ها در بازار دزفول، ادامه داد: گشت‌های کشیک بازرسان تعزیرات اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و صمت در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر در حال رصد بازار هستند و با هرگونه تخلف صنفی به طور قاطع برخورد می‌کنند.   فرماندار ویژه دزفول می‌گوید: همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف و شکایت صنفی را از طریق سامانه www.۱۲۴.ir و تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه تعزیرات گزارش و ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • ذخیره کافی کالا‌های اساسی در دزفول
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • ۳ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی متخلف در شهرستان ایرانشهرتشکیل شد
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی