Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت رضایی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات دهستان دیره با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مرتبط حوزه روستایی در مرکز این دهستان، افزود: این اعتبار برای اجرای طرح هادی روستای "نسار"، تعمیر و بازسازی ایستگاه پمپاژ روستای "بطیار"، تکمیل مسجد روستای"نسار"، تعریض پل تنگه حاجیان و جدول گذاری معابر روستاهای "درخشنده"  و"شنقال خالدی " هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهار داشت: اصلاح و بهینه سازی خطوط داخلی  و روشنایی معابر برق مناطق روستایی توسط اداره برق،  تسریع در روند گازرسانی به ۲۰ روستای دهستان که هم اکنون از ۸۰ درصد پیشرفت برخوردار است با افزایش اکیپ علمک گذاری طی روزهای آینده نیز از دیگر موارد مصوب در این جلسه بود.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: تاکنون علمک گذاری به هشت روستای شهرستان گیلانغرب انجام شده است.

رضایی ادامه داد: احداث یک باب مدرسه در روستای "اله مراد گلین " در دست پیگیری است و درخواست آن به استان کرمانشاه ارایه شده و اعتبار لازم جهت اصلاح خطوط و شبکه آب شرب دهستان دیره نیز اختصاص یافته و در حال مبادله موافقتنامه است.  

او اضافه کرد: مشکل آبرسانی به واحدهای مسکونی تازه ساخته شده روستای شهرک با تامین لوله مورد نیاز آن طی روزهای آینده مرتفع خواهد شد و مشکل تامین سوخت تراکتورداران از طریق جایگاه محل دهستان دیره نیز رفع  و مقرر شد نماینده و عامل به همین منظور توسط شوراها و دهیاران معرفی شود.

رضایی گفت: به منظور تامین به موقع کودشیمیایی سهمیه دهستان دیره مقرر شد نسبت به افزایش تعداد کارگزاران توسط جهادکشاورزی اقدام شود.

او از دیگر موارد مطرح شده را تعیین تکلیف تنها روستای باقیمانده دهستان جهت تصویب طرح هادی ظرف مدت یک هفته توسط بنیاد مسکن و پیگری و اقدام لازم در خصوص برخی مشکلات خدمات عمران روستایی، جابه جایی تابلو منطقه گردشگری گلین از طریق بخشداری مرکزی، بنیاد مسکن و راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد.

او افزود: در خصوص تقاضای احداث پارک در روستای شهرک و دیگر روستاها مورد درخواست مقرر شد دهیاران و شوراها پیشنهادات لازم را جهت تغییر کاربری به بنیاد مسکن ارایه نمایند تا اقدام لازم به عمل آید و همچنین اختصاص اعتبار جهت بازسازی، احیاء و مرمت مزار شهدا روستاها و همچنین احداث یادمان خلبان شهید منوچهر فتاحی نیز در دست پیگیری است.

در این نشست  جمعی از اهالی به نمایندگی از روستاهای دهستان حضور داشتند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب بر حضور مدیران در روستاها برای احصاء هرچه بهتر مسایل و مشکلات از زبان مردم و تصمیم گیری مناسب مسوولان تاکید کرد.

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان امیر سرتیپ دوم خلبان منوچهر فتاحی و رضا پرون با حضور در منزل این شهیدان در دهستان دیره و تجلیل از تعدادی از خانواده های دارای معلول منطقه گلین به مناسبت هفته گرامیداشت معلولان از دیگر برنامه های امروز در گیلانغرب بود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها گیلانغرب گاز رسانی عملیات عمرانی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب گاز رسانی عملیات عمرانی گیلانغرب گاز رسانی عملیات عمرانی توسعه روستایی دهستان دیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم

نایب رئیس شورای شهر قم گفت: تلاش شده با اختصاص ده هزار میلیارد ریال بودجه به محلات کم برخوردار، فاصله توسعه‌ای بین محلات را کم کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حسن طلایی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری، گفت: در این کمیته تلاش شده توسعه محلات کم برخوردار و اختصاص بودجه به آن به‌صورت عملیاتی پیگیری شود.

وی از اختصاص نزدیک به 10 هزار میلیارد ریال بودجه به محلات کم برخوردار در سال 1403 خبر داد و افزود: بیشترین بودجه عطف به این مهم در منطقه 6 با مبلغ 1830 میلیارد ریال، منطقه یک با مبلغ 1470 میلیارد ریال و منطقه 5 در رتبه بعدی قرار دارد.

عضو کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری تصریح کرد: ذیل به تحقق عدالت منطقه‌ای در محلات شهر قم، برای توسعه‌بخشی از این محلات، بودجه‌ای از اراضی 48 و 32 هکتاری با عددی بالغ‌بر 3 هزار و 465 هزار میلیارد ریال است.

وی توجه به تعداد محلات و رعایت توازن در اختصاص بودجه مناطق را مهم خواند و بیان کرد: بر اساس مطالعات و نیازسنجی که از محلات کم برخوردار انجام‌شده، این بودجه اختصاص داده‌ شده و تلاش شده عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی در همه محلات رعایت شود.

طلایی کم شدن فاصله محلات کم برخوردار از سایر محلات را یکی از دستاوردهای کمیته دانست و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده توسعه خوبی در این محلات اتفاق افتاده و اجرای پروژه‌های عمرانی با نگاه عدالت محوری و ایجاد توازن است.

وی تأکید کرد: امروزه شاهد هستیم که تعادل نسبی مناسبی در اجرای پروژه‌های شهری در تمام حوزه‌های مختلف رعایت شده است و امیدواریم به‌زودی با افتتاح پروژه‌های در دست اقدام در مناطق مختلف قم شاهد بهره‌مندی مردم شریف قم از این پروژه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید