Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@06:49:37 GMT

فرماندار هشترود بر ساماندهی دست‌فروشان تاکید کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۸۶۴۸

فرماندار هشترود بر ساماندهی دست‌فروشان تاکید کرد

«امین امینیان» روز چهارشنبه در جلسه کارگروه احداث بازارچه عرضه تولیدات داخلی و ساماندهی دست‌فروشان هشترود افزود: در طرح تفصیلی هم محل‌های مناسب در سطح شهر برای ایجاد نمایشگاه‌های محله‌ای در نظر گرفته شده تا ساماندهی دستفروشان تسهیل شود.

وی همچنین از ایجاد نمایشگاه دائمی و بازار روز در سه‌راهی «قویون‌قشلاقی» خبر داد و اظهار داشت: سالانه ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون‌ خودرو از این محور عبور می‌کند و این نقطه بهترین مرکز خرید برای خودروهای عبوری از جنوب استان به آزادراه پیامبر اعظم (ص) خواهد بود.

وی بیان کرد: هم‌اکنون فعالان صنایع دستی هشترود نیز در ۱۱ رشته در حال تولید هستند اما متاسفانه به دلیل نبود بازار مناسب، نمی‌توانند محصولات خود را به فروش برسانند و بازار سه‌راهی «قویون‌قشلاقی» پس از راه‌اندازی، بستر عرضه این صنایع دستی را فراهم خواهد کرد.

«امینیان» به سایر ظرفیت‌های تولیدی و ضرورت عرضه محصولات این شهرستان در بازار «قویون‌قشلاقی» اشاره کرد و افزود: هشترود رتبه اول تولید نخود در استان را داراست اما متاسفانه نخود تولیدی به شهرستان‌های آذرشهر و ممقان می‌رود و پس از فرآوری مجددا به نام آذرشهر، در هشترود به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: سیب منطقه سهندآباد هشترود نیز به مراغه منتقل شده و به نام این شهرستان عرضه می‌شود بر همین اساس از سرمایه‌گذاران در زمینه فرآوری سیب دعوت می‌شود تا نسبت به راه‌اندازی واحدهای تولیدی اقدام کنند.

فرماندار هشترود به نبود میدان میوه و تره‌بار در هشترود نیز اشاره کرد و اظهار داشت: فروشندگان مجبور به خرید میوه و محصولات از شهرستان‌های میانه و تبریز هستند و هزینه‌های ایاب و ذهاب و استهلاک را به قیمت میوه و تره‌بار اضافه می‌کنند؛ به همین دلیل قیمت میوه در این شهر بالاتر از سایر شهرهاست.

«مهدی پورصادق» شهردار هشترود نیز اعلام کرد: بازار هفتگی هشترود با ۱۰۰ سال قدمت به بازار روز تبدیل خواهد شد و تاکنون چندین‌بار مکانی برای تجمیع وانت بارها در نظر گرفته شده اما متاسفانه آنان از این تصمیم استقبال نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: سد معبر در شهر هشترود معضل بزرگی است به طوری که در خیابان شهید رجایی اکثر مکانیک‌ها در پیاده‌رو به تعمیر خودرو اقدام می‌کنند.

به گزارش ایرنا در این جلسه مقرر شد تا مقابله با سد معبر از سوی متولیان امر در دستور کار قرار گیرد. 
 

برچسب‌ها هشترود بازار محصولات سد معبر مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود بازار محصولات سد معبر هشترود بازار محصولات سد معبر مراغه هشترود نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس

ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار استان فارس و تداوم این طرح خبر داد. 

حسن شیخ‌نیا امروز، ۷ فروردین در جمع خبرنگاران  گفت: تمام تلاش ستاد تنظیم بازار استان فارس با مدیریت استاندار و معاونت امور اقتصادی استانداری در توزیع میوه طرح تنظیم بازار در راستای رضایت مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها بود که نتایج طرح نشان داد مردم ضمن استقبال از میوه این طرح، شاهد کاهش قیمت ها در بازار بودند.  

وی گفت: توزیع میوه طرح تنظیم بازار از ٢۶اسفندماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد که در این ایام حدود ۹۰۰ تُن سیب و پرتقال توزیع شده که دارای کیفیتی مطلوب بود و اغلب مصرف‌کنندگان از کیفیت میوه ها رضایت داشتند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اظهار کرد: میوه طرح تنظیم بازار توسط سازمان و اتحادیه تعاون روستایی استان فارس تامین شده و در اجرای این طرح هیچ‌گونه یارانه دولتی صرف نشده، همچنین ضایعات اجرای این طرح نزدیک به صفر بوده است. 

وی بیان کرد: تکریم مردم در توزیع میوه طرح تنظیم بازار مورد توجه قرار دارد که در همین راستا شماره‌های تماس درج شده بر روی بنرها جهت ارتباط مستقیم با سازمان‌های متولی یک اقدام موثر برای دریافت نظرات مردم بود که رضایت مردم را نیز به‌دنبال داشت.

وی اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و عرضه هرگونه میوه بی کیفیت با شماره تلفن های ۱۲۴ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازار قدیم بوشهر کجاست؟ + نکات بازدید از بازار قدیم بوشهر
  • میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود
  • انجام ۲۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بیرجند
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • زباله‌گردی و کودکان کار امسال ساماندهی می‌شوند
  • بازار ماهی فروشان شهرستان تنکابن با ۷۰ سال قدمت
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰