Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@10:47:53 GMT

برادران گرایی و مربی آن‌ها ۳ آپارتمان هدیه گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۸۷۲۶

برادران گرایی و مربی آن‌ها ۳ آپارتمان هدیه گرفتند

حسین غرقی، رئیس هیأت زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان فارس چهارشنبه شب در حاشیه این مراسم‌در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مراسمی با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان پهلوانی و زورخانه ای فارس و همچنین هیأت کشتی استان و با همکاری هیأت زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان فارس در زورخانه پهلوان خلیل عقاب شیراز، دو تن از خیران شهر شیراز به‌نام ابراهیم رحیمی نژاد و محسن سرتیپی سه واحد آپارتمان به برادران گرایی و رحیم گیوی، مربی آنها اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت زورخانه ای استان چهارشنبه شب در این مراسم افزود: این حرکت زیبا به‌دلیل درخشش این قهرمانان در رقابت‌های المپیک و جهانی صورت گرفت و امیدواریم دیگر خیران شهر شیراز و استان فارس قدر این قهرمانان ملی و جهانی ما را بدانند و انشاالله از این عزیزان حمایت کنند.

محسن سرتیپی یکی خیران اهدا کننده آپارتمان به برادران گرایی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: به‌دلیل افتخارآفرینی دو تن از قهرمانان کشتی شهرمان در مسابقات المپیک و جهانی و همچنین مربی آنها، وظیفه خود دانستم به همراه آقای ابراهیم رحیمی نژاد از این عزیزان با اهدای سه واحد آپارتمان تقدیر کنیم تا انگیزه‌ای برای آنها و سایر ورزشکاران شهر و استانمان شود که بتوانند بازهم در عرصه‌های جهانی افتخارآفرینی کنند.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بر معیشت قهرمانان ورزشی در تمامی رشته‌ها تاکید کردند، این کار خداپسندانه و بسیار خوب خیران مایه دلگرمی و ایجاد امید و انگیزه در میان جوانان و خود قهرمانان می‌شود و در آینده هم قرار است همین خیران عزیز از میثم دلخانی نیز که در مسابقات جهانی به نشان طلا دست یافت به همین شکل تقدیر کنند.

در این مراسم که با اجرای حرکات باستانی همراه بود، جمعی از اعضای شورای شهر شیراز، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و رئیس هیأت کشتی فارس نیز حضور داشتند.

کد خبر 5365695

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری زورخانه مراسم تقدیر محمدرضا گرایی محمدعلی گرایی خیرین ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران ایلام شیوع کرونا گناوه زورخانه ای استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشور‌ها در کشتی آزاد آسیا سهمیه المپیک گرفتند؟

آفتاب‌‌نیوز :

مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک پاریس عصر امروز به پایان رسید و کشور‌های مختلف توانستند در ۶ وزن سهمیه‌های خود را افزایش دهند.

اسامی کشور‌هایی که سهمیه گرفتند به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: ازبکستان و قرقیزستان 

۶۵ کیلوگرم: ژاپن و قرقیزستان 

۷۴ کیلوگرم: ایران (یونس امامی) و ازبکستان 

۸۶ کیلوگرم: مغلوستان و ژاپن

۹۷ کیلوگرم: ایران (امیرعلی آذرپیرا) و قزاقستان 

۱۲۵ کیلوگرم: مغلوستان و قزاقستان 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • 12 کشتی گیر سهمیه المپیک پاریس گرفتند
  • کدام کشور‌ها در کشتی آزاد آسیا سهمیه المپیک گرفتند؟
  • تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • رئیس جدید جامعه هتل، متل و هتل‌آپارتمان داران استان گلستان معرفی شد
  • میرزازاده و درستکار برترین‌های کشتی آسیا لقب گرفتند
  • «گود و ماه» در ۱۸ زورخانه شهر اصفهان اجرا شد
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه