Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا در هفته‌های گذشته در استان چهارمحال و بختیاری نشان از ثبات نسبی روند ابتلا و بستری می‌دهد که همراه با کمی نوسان است، این وضعیت به گفته کارشناسان این حوزه شکننده بوده و امکان افزایشی شدن را دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بنابر آخرین آمار از سوی وزارت بهداشت و درمان مجموع بیماران مبتلای به ویروس کرونا تا ظهر امروز به 6 میلیون و 121 هزار و 757 نفر رسیده است که از این تعداد 5 میلیون و 892 هزار و 574 نفر بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با فوت 82 بیمار مبتلای به کرونا مجموع فوتی‌های ناشی از این ویروس به 129 هزار و 912  نفر رسیده، قابل ذکر است که هم‌اکنون  تعداد 3 هزار و 328 نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی کشور بستری هستند.

در استان چهارمحال و بختیاری طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در روز گذشته تا ظهر امروز 469 بیمار با علایم بالینی مشکوک به ویروس کرونا به مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری مراجعه داشتند که از این تعداد 42 نفر بستری شدند.

با بستری شدن 42 نفر در روز گذشته مجموع بستری‌های در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به 126 مورد رسیده است که از این تعداد 90 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ آزمایش جهت ابتلا یا عدم ابتلا به این بیماری هستند.

همچنین طبق آمار کرونا در استان تا ظهر امروز تعداد موارد بستری مثبت جدید 6 نفر و تعداد موارد مثبت سرپایی در روز گذشته تا ظهر امروز 32 نفر اعلام شده است.

گفتنی است در 24 ساعت گذشته 3 مورد فوتی ناشی از ابتلای به ویروس کرونا در استان به ثبت رسیده است که مجموع جان‌باختگان ناشی از این ویروس را به یک هزار و 734 نفر رسانده  است.

همچنین هم‌ اکنون 14 بیمار با حال وخیم و نسبتاً بد در icu مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت و درمان بستری هستند.

به گزارش تسنیم از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا در استان تاکنون 253 هزار و 122 مورد تست و نمونه کرونا گرفته شده است که مجموع مبتلایان به این ویروس در استان به 86 هزار و 449 مورد رسیده است.

طبق آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری شهرستان کوهرنگ از این استان در وضعیت آبی کرونایی و سایر شهرستان‌ها همگی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌های استان کرمان به 180 مورد رسیدسیر نزولی شیوع کرونا در استان سمنان ادامه دارد؛رعایت اصول بهداشتی همچنان جدی گرفته شودآمار فوتی‌های کرونا در کردستان به 1903 رسید

بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا در هفته‌های گذشته استان نشان از ثبات نسبی روند ابتلا می‌دهد که همراه با کمی نوسان است، این وضعیت به گفته کارشناسان این حوزه شکننده بوده و امکان افزایشی شدن را دارد.

انتهای پیام/7540/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا کرونا در استان مراکز درمانی تا ظهر امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روز جمعه با فعال شدن یک سامانه بارشی در استان به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار باران برای استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

وی افزود: بارش‌ها به تدریج ضعیف شده و موج بارشی روز شنبه از استان خارج می‌شود.

نوروزی با اشاره به کاهش نسبی دما در استان، اضافه کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته در شهرکرد به صفر درجه سانتی‌گراد رسید که به همراه بلداجی سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری