Web Analytics Made Easy - Statcounter

جسد سوخته یک مرد در یک خودرو پژو کشف شد.قبل از کشف جسد سوخته، 3 خواهر جوان اعلام مفقود شدن برادر خود را کرده بودند.با توجه به شباهت شرایط خودرو احتمال می رود جسد سوخته متعلق به برادر همین 3 خواهر باشد.رسیدگی به پرونده کشف جسد سوخته در جریان قضایی قرار دارد.هویت جسد سوخته هنوز مشخص نشده است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، 20 شهریور امسال رسیدگی به پرونده ناپدید شدن ناگهانی جوانی به نام رضا کرمی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهر رضا کرمی در خصوص ماجرای ناپدید شدن  برادرش به رکنا گفت: «برادرم در کار خرید و فروش طلا و نقره بود. ما 3 خواهر هستیم که چند سال قبل پدر و مادرمان را از دست دادیم و تنها برادرمان سرپرست ما بود .ما ساکن تهران هستیم اما برادرم رضا خیلی وقت ها مجبور می شد به خاطر کارش به شهرهای دیگر سفر کند.آخرین سفرش هم به سمت کوهدشت لرستان بود اما یکدفعه موبایلش خاموش شد و جواب تماس های ما را نداد.»

کشف جسد سوخته یک مرد در لرستان

با گذشت 2 روز از ناپدید شدن رضا کرمی؛ جسد سوخته ای که احتمال می رود متعلق به یک مرد باشد در حوالی منطقه چشمه حر لرستان حوالی کشماهور، در یک خودرو کشف شد.

جسد روی صندلی عقب یک خودروی پژو قرار داده شده بود و ماشین وراننده در آتش سوخته بودند، طوری که از بقایای جسد تنها اسکلت و استخوان ها بر جای باقی مانده بود و همچنین ماشین کاملا سوخته است در حدی که رنگ آن و حتی شماره پلاک به طور کامل قابل شناسایی نیست.

با توجه به شباهت مشخصات خودرو و محل تردد احتمالی رضا کرمی در حالی که ماموران پلیس احتمال می دادند که این جسد متعلق به رضا کرمی باشد،بقایای جسد را برای احراز هویت به پزشکی قانونی منتقل کردند.

خواهر رضا کرمی می گوید:«تقاضا داریم احراز هویت جسد کشف شده زودتر انجام شود.برخی دوربین های مسیر تهران به کوهدشت تصویر برادرم را در این مسیر ثبت کرده اند اما جسد قابل شناسایی نیست و ماشین هم کاملا سوخته است.جنایت فجیعی رخ داده و ما از ماموران نیروی انتظامی لرستان که پیگیر این پرونده هستند تشکر می کنیم.اما تقاضا داریم برای روشن شدن سریع تر ماجرا از بالاترین تجهیزات کمک گرفته شود.تقاضا داریم احراز هویت هر چه سریعتر انجام شود.چند روز از کشف جسد می گذرد اما هنوز پرینت تماس های برادرم خارج نشده و نقطه زنی در محل حادثه صورت نگرفته است.»

نتیجه آزمایش دی ان ای چه شد؟

نزدیک سه ماه از ناپدید شدن رضا کرمی می گذرد اما هنوز نتیجه آزمایش دی ان ای مشخص نشده است:«هنوز نتیجه آزمایش دی ان ای مشخص نشده و حتی مشخص نیست که جسد کشف شده متعلق به زن است یا مرد. در پرونده چند مظنون شناسایی شدند اما تحقیقات کاملی در مورد آنها صورت نگرفته است.تقاضای ما این است که پرونده به دادسرای منتقل شود تا راحت تر بتوانیم روند رسیدگی را پیگیری کنیم.»

اهالی روستای اطراف از راز جسد سوخته در لرستان چه گفتند؟

در اولین تحقیقات پلیسی ،اهالی روستا اظهار داشتند که چند روز قبل از کشف خودرو و جسد سوخته، شاهد حرکت دو خودرو در پی هم بودند.اهالی گفتند یکی از خودروها پراید بود که با سرعت خودرو پژو را دنبال می کرد اما ساعتی بعد خودرو پراید با سرعت زیاد از آن منطقه دور شد اما خودرو پژو بازنگشت.

خواهر رضا در توضیح گفت:«محل کشف جسد خارج از محدوده روستایی است و جایی است که گهگاهی مردم برای چیدن گیاهان دارویی به آنجا می روند.در این منطقه اختلافات منجر به جنایت غالبا بر سر اختلافات قبیله ای است اما برادرم با هیچ کسی خصومت و درگیری نداشت و حتی مردم منطقه را نمی شناخت.»

تحقیقات برای رازگشایی از پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث جسد سوخته جسد سوخته در لرستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد فال قیمت دلار بورس قیمت سکه قیمت طلا اتحادیه طلا و جواهر تهران مهرداد میناوند کرونا سحر قریشی ناپدید شدن جسد سوخته رضا کرمی کشف جسد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • آن چه از تهاجم ناکام آمریکایی‌ها بر پهنه کویر طبس باقی ماند
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)