Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیداری که همه چیز برای رم بد پیش رفت، جالوروسی هم سه امتیاز را از دست داد و هم 3 بازیکن ثابت خود مقابل اینتر را. درحالیکه غیبت پلگرینی و آفنا جیان مقابل اینتر قطعی است، آبراهام و کارسدورپ از این بازی محروم شدند و الشعراوی مصدوم شد. در شبی که تیم مورینیو نمایش دلچسبی ارائه نکرد، بولونیا از تک فرصت خود نهایت استفاده را برد و به 3 امتیاز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولونیا و آاس رم در سری آ به مصاف یکدیگر رفتند:

اطلاعات بازی بولونیا و رم تاریخ برگزاری: چهارشنبه 10 آذر 1400 (1 دسامبر 2021) رقابت: هفته پانزدهم فصل 2021/22 سری آ ساعت برگزاری: 21:00 به وقت تهران مکان برگزاری: ورزشگاه رناتو دل آرا داور: لوکا پایرتو  گلزن: ماتیاس اسوانبرگ (35)

ترکیب بولونیا و رم

 

آمار بازی بولونیا و رم

 

جدول سری آ

 

خلاصه بازی بولونیا و رم

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! نادر فریادشیران: چرا شماره های 7 و 9 بازیکنان تیم ملی تغییر می کند؛ اگر نفسش حق است، دعا کند دریاچه بختگان یا هامون پرآب شوند قانون جدید امارات، آینده قائدی و نوراللهی را به خطر انداخت / گزارش رسانه اماراتی حمله سارقان مسلح به گابریل ماگالاش؛ مقاومت مدافع آرسنال هفتمین توپ طلای لیونل مسی در موزه بارسلونا قرار خواهد گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بولونیا و رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک شاو دربی میلان را به دلیل محرومیت از دست داد

مالک شاو از بازی بعدی میلان محروم شد.

طرفداری | مالک شاو، مدافع میلان قادر به همراهی تیمش در تقابل حساس با اینتر نخواهد رفت.

در جریان تقابل میلان و ساسولو در هفته 32 سری آ، مالک شاو در دقیقه 68 کارت زرد دریافت کرد تا به علت پنج کارته شدن در لیگ، بازی بعدی روسونری مقابل اینتر را از دست دهد. دربی میلان که دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، از اهمیتی دو چندان برخوردار است زیرا اینتر با پیروزی در این دیدار می‌تواند قهرمانی سری آ را مقابل چشمان رقیب همشهری جشن بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • برادر کونته اینزاگی را مسخره کرد: به ما نمی‌خوری!
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • خلاصه بازی اینتر 2-2 کالیاری (سری آ ایتالیا - 2023/2024)
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • اینتر ۲-۲ کالیاری/ رویای بیشترین امتیاز تاریخ سری آ محقق نشد+ فیلم
  • مالک شاو دربی میلان را به دلیل محرومیت از دست داد
  • هدف فصل اینزاگی و اینتر: رسیدن به ۱۰۳ امتیاز
  • توقف یووه و بولونیا به سود میلانی‌ها
  • ثبت یک نتیجه ناامید کننده دیگر در کارنامه یوونتوس