Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی گودرزی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهر تبریز یک بار میزبان مسابقات قهرمان کشوری ترای اتلون بود، افزود: درصدد برگزاری مسابقه قهرمان کشوری این رشته هستیم که ۲ استان تمایل به میزبانی این مسابقات دارند و در حال بررسی شرایط و امکانات متقاضیان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در فدراسیون ورزش های سه گانه کمپینی ( پویشی ) با عنوان "ترای اتلون روح فعال زندگی" آغاز شده است، افزود: رشته ورزشی ترای اتلون یک رشته ابدایی نبوده بلکه از روزگاران گذشته تا به حال انسان با ورزش های شنا، دو و دوچرخه سواری اجین بوده و هست از این رو با آغاز این کمپین به دنبال ترویج این رشته ورزشی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون ورزش های سه گانه با اشاره به جایگاه هیات ترای اتلون آذربایجان شرقی، خاطرنشان: هیات ورزش های سه گانه این استان در ۲ سال گذشته یکی از سه هیات برتر این رشته ورزشی در سطح کشور است و سعی داریم این هیات را به عنوان نماد این رشته در دیگر استان ها معرفی کنیم.

گودرزی با اشاره به اصل تنوع تمرینات، اظهار داشت: در رشته ورزشی سه گانه برای جلوگیری از این دل زدگی به ترتیب در طول هفته ۲ روز را به ورزش شنا، ۲ روز ورزش دو، ۲ روز هم به ورزش دوچرخه سواری اختصاص می دهند تا ورزشکاران با روحیه ای مضاعف و همیشه سرشار از انرژی فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه رشته ترای اتلون در سال ۲۰۰۰ میلادی برای اولین بار وارد مسابقات المپیک سیدنی شد، یادآور شد: در سال ۲۰۱۶ و پاراالمپیک ریو ورزشکاران معلول در این رشته رقابت کردند و اکنون بیش از ۱۸۰ کشور جهان در این رشته ورزشی فعالیت می کنند.

گودرزی خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی با عناوینی مثل دو اتلون که ترکیبی از دو و دو چرخه سواری می باشد، آکوا اتلون ترکیبی از دو و شنا و ترای اتلون شامل شنا، دو و دوچرخه سواری شناخته می شود.

رییس فدراسیون ترای اتلون کشور با بیان اینکه جایگاه رشته ورزشی ترای اتلون هر کشوری را با عنوان جایگاه توسعه یافتگی در پنج سطح طبقه بندی می کنند، گفت: در سطح پنجم ۲ کشور اسپانیا و استرالیا قرار دارند و کشور ایران به همراه ۲۳ کشور دیگر از جمله ژاپن و چین تایپه از قاره کهن و کشور آمریکا در سطح چهار جای دارند که معیار این طبقه بندی مدال نیست بلکه میزان فعالیت، آموزش، برنامه ریزی و توسعه یافتگی در این رشته ورزشی می باشد.

گودرزی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی رشته ورزشی سه گانه گفت: از سرجیو سانتوز به دلیل اینکه در ادوار مختلف در رقابت های المپیک حضور داشته دعوت شد تا هدایت ملی پوشان این رشته را به دست بگیرد ولی برای بازی های آسیایی سال آینده مشخص نیست تا قرارداد وی را تمدید کنیم و یا با مربی جدیدی قرارداد ببندیم.

رییس فدراسیون ترای اتلون در مورد مربیان این رشته در سطح کشور اعلام کرد: در حال حاضر ۳۰ مربی در سطح درجه یک کشور هستند که ۱۵ نفر از این تعداد بانوان می باشند .

  

در پایان نشست خبری از کتب تخصصی ترای اتلون که به همت فدراسیون سه گانه جمع آوری شده بود رونمایی و همچنین از اصحاب رسانه استان با اهداء لوح تجلیل شد.

نشست خبری مهدی گودرزی رییس فدراسیون ترای اتلون با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی شامگاه چهارشنبه به همراه محسن حمیدی دبیر فدراسیون، ایوب بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و فرامرز رنجکش رییس هیات سه گانه این استان در تبریز برگزار شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون سه گانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون سه گانه آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون سه گانه ورزش های سه گانه آذربایجان شرقی رشته ورزشی رییس فدراسیون ترای اتلون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند